Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hartkloppingen, benauwdheid en EXTREME duizeligheid op s Er is al veel gezegd dus ik heb niet heel veel toe te voegen. Het kan misschien komen dat je bloeddruk te laag is. Je hart gaat dan harder werken om de bloeddruk te verhogen. Vooral je leeftijd gezien is dit een mogelijkheid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthostatische_hypotensie Een hartinfarct dat gaat niet met zo weinig klachten, dan barst het zweet je uit met een zeer scherpe pijn in je linkerarm, druk op de borst. Een hersenbloeding krijg je door aderverkalking of een extreem hoge bloeddruk, en een hoge bloeddruk, merk je niet. Goed drinken, sportdrankjes en een beetje zout"
"Phenibut helpt ook goed als je geen benzo's kan fixen. Ik heb het trouwens ook.. liefste wil ik dan doodstil in huis zitten alles dicht, geen muziek aan. Antipsychotica werkt trouwens zwaar goed. Lage dosis Seroquel of nog beter Zyprexa. Oja en als je volgende dag l-tyrosine pakt dan is er alsof er niks aan de hand is geweest, zeer goed tegen depressie"
"Ik vraag me eigenlijk ook af of hier neppers van zijn. Lijkt me niet echt een super bekend merk zoals Roche waar je het wel van kan verwachten. PCH komt toch gewoon uit de Nederlandse apotheek?"
"Ok, ja ik heb alleen de blisters. Zit denk ik wel snor"
"Ritalin heeft theoretisch meer weg van coke Speed van Dexafetamine Ook is het grote verschil dat Ritalin en Dexedrine meer mentaal werken en minder lichamelijk. Het geeft rust in je hoofd waardoor je ook lichamelijk rustiger zult worden! gr"
"In jouw geval ben je er achter gekomen dat het niet echt was. Ik heb er zelf ongeveer 10/15 verschillende gehad, door speed. Bij sommige had ik totaal geen controle over mijn acties. Het is zeg maar net alsof je gedroomd hebt, totdat ik pindakaas over de vloer gesmeerd zag ging er een lampje branden... en dan komen de stukjes uit je psychose beetje bij beetje tot een verhaal. Ik heb heel veel verschillende soorten gehad. Benzo's kunnen trouwens enigzinds werken als het niet té erg is. (Als je b.v de lamp op het plafond ziet verschuiven, of iets anders dat stil staat) In de 4/5 keer dat bij mij de ambulance kwam was het Haldol."
"Ik bedoel meer een droom in de zin van dat het echt een droom leek, ik heb dus handelingen gedaan zonder dat ik mijzelf kon aansturen. Precies zoals een droom, je gaat ergens over dromen maar je hebt geen controle over het 'thema' van de droom. In dit soort situaties plegen mensen moorden of zelfmoord en als ze een moord hebben gepleegd weten ze niet eens dat het hebben gedaan. Vorig jaar was ik nog hooked aan GHB en snoof flink wat speed daarnaast. Ik ben in april in detox gegaan en heb in de zomer een psychodiagnotisch onderzoek gehad waar inderdaad ADHD en ASS uit is gekomen. Hierna ben ik naar een gespecialiseerd centrum gestuurd en vanuit daar krijg ik nu hulp: medicatie en therapie. Ik ben nu sinds oktober 2013 clean. Gelukkig zijn de psychoses inderdaad alleen door de drugs destijds gekomen! Door blowen krijg ik extreme derealisatie/depersonalisatie dus dat heb ik al 13 jaar niet meer gedaan. Thanks voor je reply en jij ook veel succes. Ik herkende heel veel dingen uit je verhaal alleen had ik de pech dat ik er toen alleen voor stond"