#1
Is deze combinatie veilig? Ik kan er op internet niet veel over vinden. Bepaalde drugs (bijvoorbeeld XTC) zijn gevaarlijk i.c.m. antidepressiva vanwege de kans op het serotoninesyndroom. Jullie weten allemaal denk ik wel dat dat komt doordat de beide stoffen op de zelfde systemen inwerken. 2c-b geeft de volgende dag geen dip zoals XTC. Gesuggereerd wordt daarom dat 2c-b de serotoninevoorraad niet uitput. Zou je daaruit de conclusie kunnen trekken dat 2c-b veilig is i.c.m. de twee genoemde medicijnen? Met de Seroquel kan het i.i.g. vast wel, XTC in combinatie daarmee heb ik meerdere keren gedaan en ging prima.