Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de mandaline test. Als ik die doet kleurt het naar groenig/bruin het bruist en er komt doemp uit. Vorige keer werd die echt mooi die oranje/rood volgens mij is dit geen Keta..."
"Hallo, Beste mensen. Sinds een tijdje heb ik een liefde voor ketamine. Heb al staafjes gehad en bolletje. Het probleem dat ik nu heb is dat deze niet op staafjes noch bolletjes lijken. ( toen ik bolletjes had waren het ook echt allemaal mooie gelijke korreltjes nu zie ik verschillende grote en structuren dooreen ) Heb er ook erg wat van nodig om het te voelen. Het heeft thans de typische ket smaak. Ik voel weinig bij dit spul, eerste 10 a 15 minuten voel ik me wel erg mellow. Zou dit door tolerantie komen ? Mijn hoofdvraag is eigenlijk of ik moet opletten op methoxamine, of ziet dar er niet kristalachtig uit? Of Een rasmische mix mss? Door de onzekerheid durf ik niet tot een punt te gaan dat ik hem echt voel dus kan daar heel weinig over mededelen. Sorry. Graag jullie mening.... Een foto kan ook als dat toegelaten is natuurlijk. Alvast bedankt !"
"Helemaal niet die reactie zoals ik al vreesde. Het word eerst bruinig en veranderd erna naar een licht groen-blauwige kleur. ( bij nader inzicht denk ik dat men test gewoon verlopen is... De vloeistof van de mandoline is groen, hoort deze niet licht oranje of kleurloos te zijn ) ? Ps:heb wat opzoek werk gedaan, normaal is de vloeistof van de mandaline lichtjes oranje, mijn is vervallen en eerder groen, ket moet oranje kleur reactie geven. Als je oranje (wat het eind resultaat van ket zou moeten zijn ) combineert met mijn groene vloeistof. Dan krijg je die kleur die ik in het begin groen-blauwig beschreef. Cyaan. Zit hier een logica in of ben ik der helemaal naast ?"
"Heb voor de zekerheid ook de mecke gedaan. Deze geeft geen kleur reactie Ook heb ik de marquis test gedaan, degene ook totaal geen reactie geeft De enige die een reactie geeft is de mandelin test. Zoals ik hierboven uit heb gelegd Mvg"
"Ja dat snap ik. Maar ik woon in België en heb hier niet de mogelijkheid zo een test te laten doen. tegenwoordig is jet moeilijk zuiver te vinden. Ik ben gewoon helemaal niet voor dat disigner drug gedoe. Ik denk dat ik gewoon een paar maandjes moet stoppen, en mijn tolerantie te hoog is geworden. De persoon die het mij verkoopt is een goeie kennis en gebruikt hem zelf ook. Krijg in ieder geval pijn in men onderrug (wat ik altijd heb bij Keta gebruik ) Mvg"
"Die mogelijkheid heb ik ook niet. Ik ben van Limburg. Brussel is lang rijden en heb geen rijbewijs. En van de nieren klopt deels. De nieren liggen ter hoogte van het midden aan de zijkant van de rug ( onder of achter de zwevende ribben die je daar voelt) Klopt wel dat die onderrugpijn uitstralingspijn kan zijn van de nieren want die stoppen ergens daar beneden Mvg"
"Hallo allemaal, Hopelijk heb ik de vraag juist gepost ik wist niet waar ik dit nu het best plaatsen moest Zo iets lomp doe je dan ook niet elke dag . Ik had afgelopen week wat pep gehaald en hij was extreem nat, dus heb ik hem te drogen gelegd op alluminium(rechtstreeks het natte spul erop). Ik was in een gehaaste bui, omdat ik dringend naar een uitnodiging moest en ik was al te laat. Ik ben dus vertrokken met de pep op het aluminium, Ik zou dan na het gebeuren van het evenement de pep eraf halen en evuteel ergens anders op leggen. ( je raad het al, helemaal vergeten). Dus nu dacht ik er net aan, en wil de pep dus uit de folie halen. Natuurlijk hebben de stoffen van de pep gereageerd met het aluminium, het ziet er nu iets ofwat gelig/bruin uit. Kan dit kwaad ? moet ik mijn pep weggooien ? is deze schadelijk geworden? alluminium is schadelijk.. ik weet dus niet of de reactie die het heeft gemaakt met de chemie van het poeder er nu ook voor heeft gezorgd dat het slecht is. Ik heb er overigens een beetje van geproefd en het smaakt nu wel naar alluminium. :ZUCHT: wat ontzettend, idioot van mij Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven aub ? Met vriendelijke groet tom"
"SanneBanne zei: Volgens mij komt de verkleuring als speed oud is, dan word het in ieder geval erg gelig. Ik zou het zelf niet meer nemen. Waarschijnlijk omdat het zo lang niet goed verpakt ligt, zal je weinig effect hebben en dat risico zou ik niet nemen als je zelf al denkt dat zilverfolie er iets mee gedaan heeft. Lekker weggooien en nieuwe regelen. Klik om te vergroten... Ja dat dacht ik al, Heb een kleine hoeveelheid gebruikt maar het proeft meteen naar aluminium. Oud is hij niet, goed bewaard is dan weer wat anders. Ik had 2 pakketjes van 1.5ong. de andere heeft in soortgelijke omstandigheden gelegen om te bewaren (in een plastic zakje dat ik open had laten staan zodat het vocht er goed uit kon en die is gewoon wit gebleven). Nu voor herhaling zal het niet meer zijn, de kwaliteit hier in belg is echt om te janken. Deze pep ook weer, smaakt een beetje zeperig, brand net te fel in de neus. ik krijg er helemaal geen Body van, enkel slapen lukt niet en de rest van de symptomen zijn nevenwerkingen. Na De eerste lijntjes werd ik licht in het hoofd en zag ik de letters op men scherm een beetje dansen precies alsof ik zachte visuals kreeg maar goed. Ben wel vanplan terug een test-kit te halen maar ja, zo super veel zegt dat natuurlijk ook weer niet. Een test centrum is onmogelijk in mijn geval en tot men grote spijt ;'( Bedankt om even te bevestigen!"
"Hallo ik heb, na lange tijd nog eens speed gekocht. De bron beweerde dat ik er van ging houden. Hij vertelde me wel dat die gewassen zou zijn met Methanol, wat me toch echt zorgen baard. Het spul ruikt helemaal niet zo chmisch en vluchtig, eerder zoetig (wanner die nat is) Het is een dikke halfnatte pasta, geen overtollig vocht ering. Bij het uitsmeren blijft het een dik goedje en droogt snel, het is dan heel goed fijn te koppen tot een echt poeder. Ik moet wel zeggen dat het glasplaatje waar ik hem op uitsmeer en op kap, veel troebel wit risidu op blijft hangen, het slaagt meteen uit op het glas en krijg je er ook niet meer vanaf geschraapt. wanneer ie droog is hangt er eerder de scherpe geur van amph aan dan als hij nat is (maar helemaal niet overdreven). hij verkleurt niet in het daglicht, word niet geel is puur wit ! Hij brand zo goed als niet in de neus, en de bittere smaak valt erg goed mee. Je voelt het ook niet kei hard doorkomen in je keel, alsof het meeste oplost in het slijmvlies van je neus Mijn vraag is dus at jullie denken hiervan ? heb dit nog nooit erder gehad... met methanol gewassen baard me zorgen. Ik heb hem laten drogen en geprobeerd, ik moet zeggen dat ik na 2 kleine lijntjes van ong 3 cm lang ( 6cm in totaal ) ong 0.5 dik al meer dan 12 uur niet kan slapen. Mijn geest is kraak helder... lichamelijk uitwerkingen heb ik niet zo fel ( al speel ik wel de heltijd met mijn tong en crieer ik een sorrt van vacium in mijn mond ) Ik moet wel zeggen dat de damp (wanneer ik aan het zakje ruikt, redlijk op de ogen slaagt) Ook een lichte bibber op mijn handden. voeten en dergelijke. Denken jullie dat methanol er uitdampt als hij droog is, en verder geen kwaad kan? En heeft iemand een idee of dit wel echt amphetamine is, of hoe of wat jullie ervaring is met de gegeven gegevens ? met vriendelijke groeten"
"Nee, tuurlijk niet. het probleem is dat ik van Belgie ben. ik heb helaas de optie niet om hem te laten testen. Wel heb ik op testkitplus: mandalin, marquis, en MECKE vloeistof gekocht. Om toch zelf wat testjes te doen. Mijn grootste angst zat vooral in de methanol, omdat men zegt dat dat nogal giftig is, en heb mij laten zeggen dat het ook pas verdampt op 60° wanneer het verbonden is met een watermoleculen. Ben je zeker dat je over Methanol en niet Ethanol spreekt ? Met vriendelijke groeten"