Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je moet inzien dat het van de andere kant van het land komt via allerlij omwegen dus het is echt niet van af de plaats waar het gemaakt word tot hier binnen 1 maand en hoe lang is het houd baar zo ie zo half jaar no problem als het maar droog en vochtvrij licht (liefst donker) en niet al te gek heet onder 20graden of zo en wat je kan doen als je niet vertrouwd vacuum verpakken (als je de mogelijkhebt) mja das niet nodig als je het mij vraagt je moet het zo zien suiker meel bloem vergaat oof niet naar 1 jaar als het in de kast staat (coke is wel andere zooi duhhh) mja het princiepe snap je wel wat ik bedoel (denk ik) mzlz"
"coca gesnoven in kreta prijs weet in niet *(ma wel belachelijk duur hoorde ik achteraf) en 2 jaar terug hebben paar maten van me in salou ( ik was die avond thuis gebleven) pillen gefixt dacht 8 a 10 ps en klapte pas ne 1 uur a 1.30 uur ma toen was het wel one bigggg party ( hoorde ik ze achteraf zeggen) voor de rest denk dat ik in het buitenland voor degene die iets zoekt altijd iets te vinden is zo niet dan maar lekker geniete van zon zee strand en lekker eten en zo"
"volgens bij is dat gewoon beginners kwaaltjes die iedere startende snuiver heeft ik had het zelf ook de eerst 2keer en daarna inprinciepe nooit meer en kan ook zijn dat je toevalleg een scherp stukje of klein brokje naar binnen snuift en die je neus want beschadicht maar voor de rest lijkt het me niet echt iets om je zorgen over te maken zo lang je het maar in de hand houd 1a 2x in de maand en niet te veel in een keer want dan krijg je een soort schuurpapier efect hoe langer je vrijft hoe minder je over houd dus hoe meer je snuift hoe minder NEUS je over houd dus wees wel gewaarschuwd mvg wilco"
"bedoelde maximaal 1 a 2 maal per maand voor de fun idd minimaal was het verkeerde woord ja sorry mja je weet denk ik zelf wel wat goed voor je isen wat niet ik ken er genoeg die snuiven elke zat aaf zeker halve of hele weg en niks aan de hand ma ik weet ook zeker als andere dat zouden doen dat zij er aan onderdoor zouden gaan is maar net hoe stek je zelgf in je schoenen sta maar een gewaarschuwd persoon teld voor 2 of 3 of 4 of 5"
"het meest betrouwbaar (lees niet altijd) is brokken ivm dat weinig mensen een pers hebben om na dat de coke versneden is weer op nieuwe te persen en dus als je een brok koopt het meestal wel goed tot redelijk goed is is mijn ervaring want elke huis tuin en keuken homo kan versnijden en daarna zeggen dat het puur is en iemand die er niet veel van af weet word op die manier altijd genept en das wel lelijk owja nog een tip koop bij dealer thuis en meerdere hoeveel heden in een keer niet in de stad in een steegje achteraf ( dan is de kan op genept te worden grooter natuurlijk)"
"Dissonant zei: xxmasterxx zei: elke huis tuin en keuken homo Klik om te vergroten... lol Klik om te vergroten... ja idd toch zo kan iedereen het vermengen hoe die ma zelf wil en je hent altijd van die gasten die het toch wel kopen en dan achter af bweginnen te zijken en om dat te verkomen zeg ik altijd ma koop in brok vorm en versnij het zelf"
"mmm ik weet ook niet echt hoe je het visueel kan controleren kan denk ik niet mja je moet gewoon testen dan kom je er achter mja dan heb je meestal al betaald"
"weekend gebruiker meestal 1 a 2 gram ( niet een elk weekend ) ma gewoon als de gelegenhijd er is"
"laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm) moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op mja zo iets hou je toch wel"
"dus als ik het goed brgijp vol je hem ( tot ie vol is ) of je gewenste aantal gram en snuif je het na binne of wat het lijkt me niet lekker om in een klap 3 gram je neus in de rammen of hoe werkt het pcies ( lijkt me wel handig dingentje) en aangezien in in arnhem woon knal ik gewoon ff na nijmegen voor z,,n ding te halen en maak ik wel ff ee nfoto en ik neem an dat hij ook gewoon te gebruiken is voor coke (zal wel denk ik) als het maar een DROGE poedervorm is ik hoor het val zelf wel"