Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snachts de hond uitlaten terwijl je de hond helemaal niet mee hebt en het lijntje en die shit wel.."
"Ritalin heb k vaak op. meestal prak ik ut met 2 pasjes en dan meerdere van die pilletjes en dan gwn door je neus hopsakeee!! en ik heb geen ADHD dus ik space er em wel van:P"
"je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan. all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam. punt uit!"