Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hello folks ,kehb hier 5 stuks midazolam15 mg in blister. maar dat schijnen ze ook goed na te kunne maken. dus weet niet 100 pc of ze egt zijn maar denk van wel voor 99 pc ,zit er eigenlijk een smaak aan deze pillen is mien vraag .want heb meestal the good old oxazepammetjes maar die zijn smaakloos,alsook de lorazepam die ik wel es heb (en waar je stuk meer van knockkie gaat )"
"een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan."