Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmaak van midazolam

smaak van midazolam

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
verschillende bindmiddelen smaken anders. tegenwoordig zitten RX a.k.a. Retard in een Matrix bijvoorbeeld, dat wil zeggen dat als je kauwt of de tablet opbreekt dat ze nog steeds vertraagd afgeven.

oudere bindmiddelen doen niks anders dan zorgen dat een medicijn makkelijk te doseren is. denk aan pilletjes die je door kan breken en zo.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enige waardoor je zou kunnen kijkne is door een pilletje te crushen en te snuiven. Midazolam is één van de weinige benzodiazepines die hydrofiel genoeg zijn om door je neusslijmvlies opgenomen te worden. Als je héél snel wat voelt is de kans erg groot dat je dus Midazolam te pakken hebt. (Of ze moeten er een andere snuifbare benzo ingestopt hebben, maar dat zijn er extreem weinig.)
M
MedicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Midazolam is een sterk prikkelende stof, vooral de Midazolam injecties zijn voor de patient vrij vervelend. Brand behoorlijk en geeft vaak een reactie op de injectieplaats, niet alleen door de conservering die erin zit, echt door de stof zelf.

Net als de midazolam neuspray is dit niet erg lekker wanneer het in de wangzak gespoten wordt, inhalatie via de neus brand enorm. Maar het is wel erg effectief.
x
xl-userLid
01-01-2024, 00:00
#4
hello folks ,kehb hier 5 stuks midazolam15 mg in blister. maar dat schijnen ze ook goed na te kunne maken. dus weet niet 100 pc of ze egt zijn maar denk van wel voor 99 pc ,zit er eigenlijk een smaak aan deze pillen is mien vraag :rolleyes: .want heb meestal the good old oxazepammetjes maar die zijn smaakloos,alsook de lorazepam die ik wel es heb (en waar je stuk meer van knockkie gaat :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."