Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Hoe vaak neem je? Hoeveel mg neem je per keer? Klik om te vergroten... 1x per maand, rond de 700mg op een avond zeker wel. Zal wel daar aan liggen zeker? Hoe kan het dan dat mijn vrienden die evenveel doen hier geen last van hebben? Zou ik gewoon minder moeten nemen op een avond zodat ik nergens last van heb? ( maar ik heb toch altijd de neiging om bij te nemen, hoe kan ik dit tegengaan?)"
"De Dunne zei: Je neemt veel te vaak en vooral veel en veel teveel. Ga je echt blijvende klachten van krijgen op den duur. Je vrienden ook op den duur. Lees dit aub GOED door: Handboek - MDMA/XTC: handleiding Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven... drugsforum.nl Mdma is echt heel slecht voor je bij misbruik. Klik om te vergroten... Blauweaap zei: Bij pakken bij x werkt niet echt naar mijn ervaring. Alleen verlenging. Last van de buik wss door niks eten. Geen puff meer wss door teveel drugs/tehard gaan. En je neemt teveel Klik om te vergroten... Roze Olifant zei: HOLY shit, 700 mg. Da's een overdosis van jewelste, zeker met jouw gewicht. Ik vind het nog wonderlijk dat je niet veel meer klachten hebt. Snel minderen zou ik zeggen. Als ik 700 mg neem dan lig ik kwijlend als een halfdode bosmarmot in een hoekje te creperen vrees ik, in het meest gunstige geval. Klik om te vergroten... Superbedankt voor jullie reacties, dit heeft me toch wel aan t denken gezet. Vanaf nu 3 maanden break ertussen en veel minder op een avond!! Ben gewoon een eigenwijze tiener met geen verstand. Bedankt nogmaals voor de reacties!"
"De Dunne zei: En help je vrienden ook even aan deze info. Klik om te vergroten... Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later."
"Goedeavond, Als eerste wil ik iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar nog wensen🎇 Weet iemand hoe het komt dat ik muscle tension ervaar bij drugs? ( Bij bijna allemaal. Ook wiet) Ik voel spiertjes door mijn hele lichaam een soortvan samentrekken( heel kort) Als ik nuchter ben heb ik dit niet. Kan iemand mij hier een soort van uitleg van geven? Moet ik me zorgen maken of is dit heel normaal? het kan soms een beetje vervelend zijn. mvg, xhozuuu"
"hallohallo, Ik heb nu 5 keer xtc gedaan, de eerste 2 keer beviellen mij goed alleen de laatste paar keren wist ik het niet zo goed meer allemaal. Mijn probleempjes waren: Het lijkt wel alsof ik op het zelfde niveau blijf hangen als ik bijneem? Hoe kan dit Ook heb ik meestal rond 6 a 7 uur begin ik heel veel pijn in mijn buik te krijgen wat soms weg gaat en dan weer terug komt? En waarom heb ik helemaal geen puf om op te staan om te dansen ( als ik sta voelt dat heel erg naar in me lichaam) Ik ben 18 jaar, ik weeg 60 kg en mijn pillen zijn altijd getest. Weet iemand raad?"