Als eerste wil ik iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar nog wensen🎇
Weet iemand hoe het komt dat ik muscle tension ervaar bij drugs? ( Bij bijna allemaal. Ook wiet)
Ik voel spiertjes door mijn hele lichaam een soortvan samentrekken( heel kort)
Als ik nuchter ben heb ik dit niet.
Kan iemand mij hier een soort van uitleg van geven? Moet ik me zorgen maken of is dit heel normaal? het kan soms een beetje vervelend zijn.
mvg, xhozuuu
#3
Ha! Nog iemand. Ik heb dat met THC olie en vroeg dat mezelf ook al af. Wist niet goed hoe ik het moest verwoorden: spiertrekkingen/trillingen zoiets. Lastig uit te leggen. Ben ook heel benieuwd.
#4
Ik heb dit ook als ik stoned ben. Is normaal. Bijwerking van cannabis. Niks aan de hand dus. Kan inderdaad wel beetje irritant zijn, cannabis heeft het op een heel eigen manier vind ik. Tegelijkertijd spierontspannend en dan die maffe samentrekkinkjes.
#5
Als je het altijd slikt zou dat inderdaad niet kunnen werken wanneer je het nodig hebt.
#6
Misschien is het een idee om magnesium te nemen om te kijken of dat helpt.
#7
Kingloading; toevallig slik ik dat ook. Helpt dus niet (bij mij in ieder geval)
Ik vind het aparte bijwerking want het is eigenijk juist niet ontspannend
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.