Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb inderdaad minder dan een kwartje genomen omdat ik nog nooit iets van drugs had gebruikt. i.v.m. mijn vitamine tekort, weet ik dat alcohol zown 3 x zo zwaar valt en ik kon niets vinden over of drugs zwaarder zou vallen. de pillen die wij hadden waren ongeveer 220 mg. mij was daarom aangeraden om een "klein kwartje" te nemen. voor het volgende feestje hebben wij andere pillen. in de vorige zat een klein beetje speed terwijl bij deze ongeveer de helft speed is en helft mdma en zijn wat lichter, 190 mg. alsnog sterk maar wat lichter vergeleken met de andere."
"Tekzor668 zei: Hoe komen mensen toch er op dat speed in hun pillen zit. Het is duidelijk dat je jou pilletjes niet laat testen... Klik om te vergroten... ik heb ze 2 weken geleden laten testen. in het systeem staat dat ze speed bevatten. ongeveer de helft van de pil. en ja dit was een plaats via drugstesten.nl dus vandaar dat ik eraan kom."
"Er zijn wel dealers waar de R en S vorm gescheiden zijn van elkaar. De ene werkt vooral op het lichamelijke effect en de andere krijg je meerr hallucinaties van."
"Kan iemand mij tips geven. Mijn laatste keer x was ruim een half jaar geleden. het was een buiten feestje, erg koud, regen, niet een hele leuke groep. Heb toen een klein kwartje genomen van 175 mg. helaas na 3 uur begonnen de kotsneigingen en deze bleven aanhouden. Ik hoefde niet over te geven maar de neigingen waren alles behalve prettig. Na 2 uur zo doorgaan, ben ik uiteindelijk naar huis gegaan. Sinds toen geen X meer gedaan. Tot afgelopen weekend. Omdat ik toch was bang was dat het weer gebeurde, heb ik eentje meegenomen van 120 mg. 1e keer heb ik 1/3 hiervan gepakt(rond 1 uur). na ruim anderhalf uur voelde ik weinig, misschien een beetje meer energie maar niet het euforische en gelukkige gevoel. na 2 uur heb ik nog 1/3e gepakt(3 uur). hier ook nog niets van gemerkt. rond half 6 kreeg ik ineens een apart gevoel, totaal geen zin meer. erg depri gevoel alsof niets meer leuk was, was totaal niet misselijk of iets. om 6 uur was ik nog gaan plassen. toen ik het hokje inliep, kreeg ik meteen kotsneigingen maar er kwam niets uit. daarna had ik weer nergens last van en ging terug naar de groep. Kan iemand tips geven waardoor dit komt? ik heb helemaal niet veel gepakt, voelde er weinig tot niets van en ineens moest ik overgeven bij de toiletten... het depri gevoel kon ik totaal niet plaatsen omdat ik enorm veel zin had in het feestje."
"Ik ga pas sinds bijna 2 jaar naar feestjes. vorig jaar heb ik misschien 5 keer x gebruikt. dit jaar alleen in februari en april. en nu dan pas."
"Hallo Allemaal. 30 December heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Mijn vriend had het al enkele keren, 4 keer, eerder gedaan(natuurlijk eerst verzwegen maar ik wist het al) Het was een leuk deephouse/techno feestje in Amsterdam en ik dacht, tja hier ken ik niemand, dus kan ik het wel eens proberen. we gingen met mijn vriend, een vriend van heb, en vrienden van hem waarvan ik er 2 niet kende. de vriend die ik kende, had paarse domino's meegenomen Ik had de hele dag stage, van 7 sochtends tot smiddags half 4, dit is toch al wel een lange dag natuurlijk. ik merkte dat ik al best nerveus was. om 12 uur 2 broodjes gegeten met beleg en om 3 uur nog een broodje met beleg. hierna niets meer aangezien ik aan mijn darmen merkte dat ik nerveus was. Tegen 8 uur zouden we de trein nemen naar Amsterdam met mijn vriend. we waren tegen half 11 op het terrein, om 11 uur een tosti gegeten bij het feest en tegen kwart over 11 een half kwartje genomen. om 12 uur zei een vriend dat ik nog een stukje kon nemen als ik nog niets voelde. dit heb ik dus gedaan. tegen half 1/kwart voor 1 voelde ik hem binnen komen. aangezien ik niet wist wat ik moest verwachten, was het een heel apart gevoel. kreeg het wat warmer, een soort waas over me heen, en voelde veel liefde vooral voor mijn vriend. Het ging allemaal goed en lekker. tegen half 4 zei een vriend dat ik nog wel een stukje kon nemen. helaas ging het eventjes later wat minder, ik werd misselijk(ik heb zelf al een fobie voor overgeven en zodra ik misselijk ben, ben ik bang om over te geven) hierdoor zijn we dus eventjes gaan zitten, kreeg het steeds warm en dan heel koud en weer warm. enkele keren naar de wc geweest omdat ik dacht dat ik moest overgeven, maar er kwam maar niets. voor mijn gevoel heeft dit hooguit een half uurtje geduurd maar kennelijk was dit ruim een uur. hierna ging alles weer top!! tot 7 uur heerlijk gedanst met mijn vriend en de jongens die ik nog niet kende, al voelde dit als beste vrienden ik ben dus van 11 tot 7 gegaan op nog geen half pilletje. nu hebben wij volgende week weer een groot feest waarbij ik graag weer een XTC pilletje nemen maar ik wil natuurlijk niet misselijk worden. nu had ik gelezen dat je eigelijk goed moet eten van te voren(de misselijkheid kan komen omdat er niets/weinig in mijn maag zat) zijn er mensen die nog wat tips hebben voor de volgende keer?"
"Ik heb mijzelf al ingelezen over de gevaren en dingen over xtc. ik heb ook voor mijzelf gezegt dat ik enkel op de "grote feeste" wat ga nemen. wel merk ik dat mijn vriend er wat makkelijker mee omgaat, waar ik wel wat moeite mee heb. Ik heb de pillen ook laten testen en daar heb ik verschillende vragen gesteld."
"Ik heb al op internet rond gekeken en zie alleen maar oude topic's en geen duidelijk antwoord op de vraag. afgelopen zaterdag een super leuk feestje gehad. pure m gebruikt i.p.v. xtc. nu ging alles top, zown 8 uur pure m gebruikt en toen(heel dom, totaal niet door gehad) binnen 2 uur 3/4e xtc pil op. alles ging goed, nergens last van gehad maar.... vanaf gisteren ben ik opgestaan met een apart gevoel in mijn hoofd, telkens krijg ik een licht gevoel in mijn hoofd, beetje duizelig en na enkele secondes is dat weer weg. gisteren optijd gaan slapen, mogelijk kwam het daar door?? maar vandaag heb ik het nogsteeds. mogelijk iemand tips?? niemand uit mijn vriendengroep heeft dit ook meegemaakt."