Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIneens depri tijdens feestje

Ineens depri tijdens feestje

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe vaak en hoeveel heb je drugs gebruikt in het verleden die de neurotransmitter serotonine beïnvloeden? Ik krijg niet het idee dat je in het verleden veel hebt gebruikt, maar als dat wel het geval is dan kan daar het antwoord liggen.
x
xTweetyxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand mij tips geven.

Mijn laatste keer x was ruim een half jaar geleden. het was een buiten feestje, erg koud, regen, niet een hele leuke groep. Heb toen een klein kwartje genomen van 175 mg. helaas na 3 uur begonnen de kotsneigingen en deze bleven aanhouden. Ik hoefde niet over te geven maar de neigingen waren alles behalve prettig. Na 2 uur zo doorgaan, ben ik uiteindelijk naar huis gegaan.

Sinds toen geen X meer gedaan. Tot afgelopen weekend. Omdat ik toch was bang was dat het weer gebeurde, heb ik eentje meegenomen van 120 mg.
1e keer heb ik 1/3 hiervan gepakt(rond 1 uur). na ruim anderhalf uur voelde ik weinig, misschien een beetje meer energie maar niet het euforische en gelukkige gevoel.
na 2 uur heb ik nog 1/3e gepakt(3 uur). hier ook nog niets van gemerkt.

rond half 6 kreeg ik ineens een apart gevoel, totaal geen zin meer. erg depri gevoel alsof niets meer leuk was, was totaal niet misselijk of iets.
om 6 uur was ik nog gaan plassen. toen ik het hokje inliep, kreeg ik meteen kotsneigingen maar er kwam niets uit. daarna had ik weer nergens last van en ging terug naar de groep.

Kan iemand tips geven waardoor dit komt? ik heb helemaal niet veel gepakt, voelde er weinig tot niets van en ineens moest ik overgeven bij de toiletten... het depri gevoel kon ik totaal niet plaatsen omdat ik enorm veel zin had in het feestje.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waren je pillen getest?
Helaas zijn er ook mensen die er niet tegen kunnen, tegen MDMA.
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan het niet aan iets anders dan de XTC liggen. Ik had afgelopen zaterdag ook een feestje waar ik wel zin in had, maar na een paar biertjes sloeg mijn stemming om en was ik doodmoe en had ik nergens meer zin in. Ben gewoon vroeg naar huis gegaan. Conclusie achteraf: te moe, te drukke week gehad, te weinig slaap gehad. Ik leefde op vibe en adrenaline. Toen de alcohol kwam en het laat werd sloeg de onderliggende vermoeidheid toe..
Zondag lekker uitgeslapen en hele dag niks gedaan :innocent:
x
xTweetyxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga pas sinds bijna 2 jaar naar feestjes.
vorig jaar heb ik misschien 5 keer x gebruikt.
dit jaar alleen in februari en april. en nu dan pas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Waren je pillen getest?
Klik om te vergroten...
G
GekkeTrippertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mijn eerste keer gebruiken, had ik na 2 uurtjes ook inene een hele grote dip, k voelde me niet fijn en voelde alsof ik moest overgeven. Bij mij hielp even wat buitenlucht en eventjes rustig zitten het meest. Na een kwartiertje was mijn gevoel weer terug en kon ik weer door!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ken zo'n dip wel, maar die kwam bij mij pas na een paar jaar excessief (zowat elk weekend) gebruik. mijn serotoninelevel was toen helemaal naar de klote. donkere wolk boven mijn hoofd, depri, voelde me een vreemde in mijn eigen lijf. angst en paniekaanvallen. het heeft me maanden gekost om te herstellen.

ik heb toen geleerd om MDMA maar heel af en toe te doen. het goede gevoel die ik toen dus ook al een hele lange tijd niet meer had gehad kwam terug, en sindsdien ook nooit meer ''naar de klote' na MDMA gebruik, zelfs geen minidipje meer.

overigens gebruik ik MDMA nu hooguit 1 a 2 keer per jaar, dat is dus ver onder de veilige grens van zo'n eens in de 2 a 3 maanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."