Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mitget van Overvecht zei: Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb Klik om te vergroten... Ik gebruikte een hele tijd ong 2 - 4 maanden elke week xtc bv 2 pillen per weekend. Ik kreeg last van dezelfde klachten, alleen was mijn ervaring zo verschrikkelijk eng dat ik erna nooit geen pil meer heb aangeraakt. Ik werd ook verlamd, en mijn hersenen hielden mij voor de gek met allemaal vreemde dingen, zoals spoken, op je af vliegende messen, monsters aan je voeten, deur die open en dicht gaat om de seconde. Bij mij veroorzaakte het sleep paralysis. Je bent dan verlamd vlak voordat je in slaap gaat vallen en ziet gekke / zelfs dode dingen zien die op je af komen terwijl je niet kan bewegen, schreeuwen of uberhaupt iets doen, je bent volledig bij bewustzijn. Het is alsof het echt gebeurd, geen gekke droom oid, kan echt een hele nare ervaring zijn. Nu kan ik er mee om gaan, nu na mindering xtc naar 1 x per half jaar ong heb ik t nog wel s 1 x in de 2 a 3 maanden. Gezond eten, sporten en serotonine! ( drugs ) met mate het verneukt je hoofd."
"Gipsysoul zei: Zijn hier verslaafde die ook last hebben van slaapverlamming? Ik heb het de laatste tijd zo vaak en ik heb het tot in de puntjes uitgezocht wat het nou precies is en waardoor het komt en wat ik moet doen als ik het heb. De 1e keer dacht ik echt dat ik aan het sterven was. Heb elke keer het idee dat m’n moeder boven me hangt, het is verschrikkelijk. Iemand ervaring hiermee? Klik om te vergroten... Heb er zelf ook last van gehad, stoppen met serotonine uppers misbruik! Heb t 2 a 3 maanden elk weekend gedaan rn kreeg deze klachten. Verschrikkelijk eng, wel een teken dat je je hersens verkloot. Nu gebruik ik sero uppers 1 x in 4 - 6 maanden en hebber zelden nog last van. Mss 1 x in 3 maanden ipv 100 x in 1 nacht. Succs!"
"benzzzy zei: Ligt aan de frequentie. Als ik er een aantal achter elkaar krijg dan lig ik de komende 2 nachten vaak klaar wakker doods bang om te slapen. En ik heb nu toch echt al een goede 5 jaar ervaring met slaap verlamming met enige frequentie... Je leert er wel mee omgaan na een tijdje en je ontwikkelt manieren om eruit te komen en niet compleet in paniek te schieten maar het blijft hoe dan ook Kut. Klik om te vergroten... Tip wat mij hielp met het accepteren na heftige ervaringen. Ik ging me er tegen vechten. Ik begon met mn tenen en steeds verder omhoog. Ik werd agressief im mn hoofd naar de schim / persoon boven je en sinds dien ben ik hem de baas. Wanneer ik het nu nog af en toe heb, is het een grappige ervaring ipv dat ik er bang voor ben. Ik kan nu ook half mijn dromen bepalen, al met al je komt eroverheen."