Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haai iedereen, Ik had het met mn vriend over GHB en we zijn er eigenlijk best nieuwsgierig naar. Iemand die er ervaring mee heeft (goed en/of slecht) en die me daarover wilt vertellen? Thanksss guys. Liefsss xx"
"Hey transformated, Thanks voor je reactie! Het probleem is helaas dat ik die mind setting niet heb en ben juist bang dat het door onbekende mensen en een onbekende omgeving versterkt wordt. Ik weet dat ik niet moet als ik het niet wil, maar het is toch heel anders als je in je eentje tussen allemaal spacende mensen zit. Je valt er toch een beetje buiten, vooral qua gevoel."
"Ik had een halfje genomen van een gold bar. Had ook die middag een voedselvergiftiging opgelopen dus heb me een week doodziek gevoeld. Wat ze met oud en nieuw hebben zijn Heineken en Pink skulls als het goed is. Dus wel een dosis rond de 180 mg mdma. Ik weet dus niet of ik mijn gedachten om kan zetten. Ik blijf maar aan die angst en paniek denken die ik toen voelde. Het was zo verschrikkelijk."
"Ik was misselijk en benauwd. Daarnaast doodsbang en in paniek. Niemand mocht tegen me praten maar mijn vriend moest en zou naast me blijven zitten. Als hij maar even weg was raakte ik weer in paniek. Het duurde vijf uur voordat die angste weg waren en ik weer koj genieten van het festival. voor het laatste half uur.."
"De keer hiervoor was helemaal geweldig. Ben de avond wel kwijt vanaf het moment dat hij inkickte, op sommige flitsen na. De kans dat het hier fout ging was erg groot. Eerste keer, weinig slaap eten en drinken, het was een rode superman dus hoge dosis mdma en begon met een kwart, maar met 1/1.5uur zat hij er al helemaal in. Ik was toen wel zenuwachtig, maar niet bang. Very excited was ik. Wat is het verstandigste om te doen? Is coke minder 'gevaarlijk'? Qua kans op bad gaan?"
"Ja vooral het verschil is inderdaad dat coke 20/30 minuten is en X 4/6 uur.. ik denk met de X dat ik gewoon op het moment zelf moet beslissen. Kijken hoe ik me in de omgeving voel en met de mensen. Toch?"
"Deze dagen hopen dat slapen wilt lukken haha. Voel me gelukkig nu wel goed voorderest. Heb alleen erg last van me maag, maar dat komt door het gepieker over dit en oud en nieuw. Dat slaat helaas op mn maag. Anders maar alleen drinken haha."
"Zal ik zeker doen! Bedankt iedereen voor de hulp en als jullie verder nog advies, tips of iets hebben hoor ik het graag!! Liefsss"
"Slechte ervaring gehad dus met mosselen en X? Hahaha."
"Pffff lekker bezig joh! Hahaha. Was gelukkig geen van plaan om mosselen te gaan eten dan!"