Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vraag is heel simpel eigenlijk. Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet. Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen. Echter je voelt je er absoluut niet goed onder. En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan. Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden. Haaa wat normaal dan ook moge zijn Wat is dan het beste om te doen ?"
"plassen tja.... Nou je bent mij eigenlijk net voor. Afgelopen zaterdag voor het eerst X gedaan. Was overigens top !! hmmmm what a feeling. Heb er echt super van genoten, maar......... Na een uurtje of 6 denk ik dat het geweest is na inname. Kreeg ik enorme druk/pijn in mijn blaas. Leek wel of m'n pik in de fik stond bijna laat maar zeggen. Sta je lekker te pissen en klaar je hangt hem weg en fuck mot je weer. Was niet leuk denk ik uurtje of 1,5 last van gehad. Moet ook zeggen dat het beter ging toen ik ging zitten tijdens het plassen, ontspannen de spieren een beetje, toen wel goed. Enne te weinig water had ik zeer zeker niet op was eerder te veel dus dat kan het niet zijn. Zou eerder zeggen dat je te laat gaat of zo en dat er daardoor zo'n spanning op je blaas komt ? Maar ja ben geen doctor he Goh maar wat was ik er Geil van zeg pffffffft heerlijk !!!!"
"SUC6 Nou Temmy suc6 hoor !! Hoop dat je een geweldige tijd hebt daar. Ben wel benieuwd naar een reactie nadien."