Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"witte zwaluwen,heerlijk,vorig jaar rond de maand augustus,september kan ze alleen niet meer vinden, indien iemand wel,pm me slaagt in als een bom,had er aan 2 genoeg voor de hele nacht. een aanrader!"
"T-Shorty zei: ik ben van kut belgie die zo hyprocriet is dat het denk dat het niet nodig is maar hoe kan ik nou mijn pillen laten testen zonder ervoor naar nederland te rijden? Klik om te vergroten... ik zen ok van belgie,kzit me da zelfste probleem. dat vraag ik mij ook al een tijdje af"
"nu vond ik nog wat kristalletjes in men kastje maar had namelijk coke gaan halen al, nu mijn vraag,kan je coke met mdma (kristalletjes) samen nemen? iemand ervaring mee? grtz"
"maar het is niet veel mdma,denk rond de 75mg,dus"
"TrippyShit zei: br1ins1 zei: blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant Klik om te vergroten... Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram. Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof. Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt. @ wittekop: Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen.. Klik om te vergroten... ah oke,sorry,bedankt voor de informatie TrippyShit"
"hallo,ben vrij nieuw hier,ik vroeg me is een paar dingetjes af op grote feestjes gebruik ik alleen mdma kristalle,neem ik altijd eerst en ga ik lekker van maar na een paar uur voel ik dat het mindert en neem ik pilletje bij maar daar voel ik niks meer van dus kan ik blijve slikke nu mijn vraag is als ik eerst het pilletje doe en dan de mdma? heeft da beter effect? zeg nou niet:je verkloot het mdma gevoel he"
"tomz0r zei: Ik zal niet zeggen dat een xtc-pil het mdma-gevoel verkloot want dat is gewoon hetzelfde. Alleen is een pil in een andere vorm. Ze bevatten beiden dezelfde werkzame stof MDMA. Dat bijnemen weinig zin heeft kan liggen in dat serotonine; het stofje in je hersenen dat door MDMA massaal wordt vrijgegeven en voor dat gelukszalige gevoel zorgt, op is geraakt na 1 keer slikken. Waarschijnlijk slik je best vaak pillen. Probeer een paar maanden pauze te houden. Dan verkloot je je geheugen niet zo, en het werkt veel heviger. Klik om te vergroten... ja kweet het van die zelfde werkzame stof maar elke keer als ik pilletje neem om terug het terug te krijge moet ik blijve nemen en voel ik nog niets ja ik ga da wel is doen zo paar weken maanden stoppe alvast bedankt"