#1
hallo,ben vrij nieuw hier,ik vroeg me is een paar dingetjes af
op grote feestjes gebruik ik alleen mdma kristalle,neem ik altijd eerst en ga ik lekker van
maar na een paar uur voel ik dat het mindert en neem ik pilletje bij maar daar voel ik niks meer van dus kan ik blijve slikke
nu mijn vraag is als ik eerst het pilletje doe en dan de mdma?
heeft da beter effect?
zeg nou niet:je verkloot het mdma gevoel he![:wink:]()
op grote feestjes gebruik ik alleen mdma kristalle,neem ik altijd eerst en ga ik lekker van
maar na een paar uur voel ik dat het mindert en neem ik pilletje bij maar daar voel ik niks meer van dus kan ik blijve slikke
nu mijn vraag is als ik eerst het pilletje doe en dan de mdma?
heeft da beter effect?
zeg nou niet:je verkloot het mdma gevoel he
