Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspilletje nemen na kristalle of pilletje nemen voor?

pilletje nemen na kristalle of pilletje nemen voor?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
w
wittekopLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,ben vrij nieuw hier,ik vroeg me is een paar dingetjes af

op grote feestjes gebruik ik alleen mdma kristalle,neem ik altijd eerst en ga ik lekker van
maar na een paar uur voel ik dat het mindert en neem ik pilletje bij maar daar voel ik niks meer van dus kan ik blijve slikke
nu mijn vraag is als ik eerst het pilletje doe en dan de mdma?
heeft da beter effect?

zeg nou niet:je verkloot het mdma gevoel he :wink:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou ik toch een paar maanden doen, een paar weken heeft weinig nut
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal niet zeggen dat een xtc-pil het mdma-gevoel verkloot want dat is gewoon hetzelfde. Alleen is een pil in een andere vorm. Ze bevatten beiden dezelfde werkzame stof MDMA.
Dat bijnemen weinig zin heeft kan liggen in dat serotonine; het stofje in je hersenen dat door MDMA massaal wordt vrijgegeven en voor dat gelukszalige gevoel zorgt, op is geraakt na 1 keer slikken. Waarschijnlijk slik je best vaak pillen. Probeer een paar maanden pauze te houden. Dan verkloot je je geheugen niet zo, en het werkt veel heviger.

:wave:
w
wittekopLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Ik zal niet zeggen dat een xtc-pil het mdma-gevoel verkloot want dat is gewoon hetzelfde. Alleen is een pil in een andere vorm. Ze bevatten beiden dezelfde werkzame stof MDMA.
Dat bijnemen weinig zin heeft kan liggen in dat serotonine; het stofje in je hersenen dat door MDMA massaal wordt vrijgegeven en voor dat gelukszalige gevoel zorgt, op is geraakt na 1 keer slikken. Waarschijnlijk slik je best vaak pillen. Probeer een paar maanden pauze te houden. Dan verkloot je je geheugen niet zo, en het werkt veel heviger.

:wave:
Klik om te vergroten...

ja kweet het van die zelfde werkzame stof
maar elke keer als ik pilletje neem om terug het terug te krijge moet ik blijve nemen
en voel ik nog niets
ja ik ga da wel is doen zo paar weken maanden stoppe
alvast bedankt :grin:
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem rust en neem genoeg met wat je "krijgt". Door dat gevoel achterna te gaan ga je overdoseren en dat is uiteraard niet verstandig. Mijn verhaaltje hier viewtopic.php?f=21&t=17527 kwam doordat we dat gevoel niet meer kregen... Toch wel 2 weken broerd van geweest en even genezen van het XTC gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."