Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine testen

cocaine testen

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik merk dat de laatste tijd de kwaliteit van coke, maar niet alleen van coke. Ook bijvoorbeeld van speed, zeeeer uiteenlopend is. De ene moment krijg ik redelijk goede coke aan een belachelijk hoge prijs dan welliswaar. De andere moment krijg ik echte bagger..
Omdat ik bij speed dit zeer makkelijk kan testen -> via aceton wash, is dit niet zo erg en kan ik het daarna gewoon zeggen tegen de dealer hoe goed/slecht hij nu werkelijk was.

Maar bij coke heb ik begrepen dat deze methode met aceton niet werkt of toch zeker niet voor de meetste versnijdingsmiddelen die ze in coke gebruiken.
Daarom heb ik ook een EZ test voor Cocaine PURITY besteld.
Iemand ervaring met deze test? De reactiekleur zou een redelijke indicatie moeten geven over de puurheid van de sos in percentages. Uiteraard krijg je geen exact resultaat als bij een testcentra maar ben namelijk van België dus dit is geen optie.
Maar via de kleur kan je normaal wel de puurheid bepalen met ongv een marge van 10%
Je kan dus zeker bagger(<25%) van kwaliteit onderscheiden als ik het goed begrijp?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke kun je perfect met amoniak uitkoken. Het wordt dan wel basecoke oftewel crack. Je gebruikt hierbij ook warmte om het puur te maken en het eindproduct is 100% puur en niet om te snuiven.

Hier doen ze het meestal met een lepel maar het is niet om de kwaliteit te testen maar om base te maken. Pak amoniak en doe deze in de lepel gooi vervolgens de coke die wil uitkoken erin. Houdt hier een aansteker onder en dan gaat het snel genoeg koken. Zorg dat de coke van te voren poeder is en kook dit goed door je hoeft niet te overdrijven. Coke lost niet op in amoniak dus er blijft een witte klodder in de amoniak. Persoonlijk vind ik zelf het handig om het af te deppen met een stuk keukenrol of wc papier. Gebruik gewoon de punt van de keukenrol en neem de amoniak ermee op van de lepel. Uiteindelijk blijft er in de lepel een klodder pasta over, zelf vind ik de achterkant van een bord fijn om het op te laten drogen. Nu heb je base coke dit kun je roken in een pijp met een beetje as of van een stuk folie. Gewone coke verbrandt op een hele hoge temperatuur en basecoke verbrandt op een vele lagere temperatuur waardoor je het goed kunt roken en het als een bom inslaat. Alleen ik raad je aan om het weg te gooien want basen is een one way ticket naar de goot. En nog wel erger coke roken gaat ver als gebruik denk dat het 1 van de meest vernietigende verslaving is die je kan hebben. Financeel is het een vloek. Maar zo kun je dus kijken hoe zuiver de coke is.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#3
willemvaag zei:
Coke kun je perfect met amoniak uitkoken. Het wordt dan wel basecoke oftewel crack. Je gebruikt hierbij ook warmte om het puur te maken en het eindproduct is 100% puur en niet om te snuiven.

Hier doen ze het meestal met een lepel maar het is niet om de kwaliteit te testen maar om base te maken. Pak amoniak en doe deze in de lepel gooi vervolgens de coke die wil uitkoken erin. Houdt hier een aansteker onder en dan gaat het snel genoeg koken. Zorg dat de coke van te voren poeder is en kook dit goed door je hoeft niet te overdrijven. Coke lost niet op in amoniak dus er blijft een witte klodder in de amoniak. Persoonlijk vind ik zelf het handig om het af te deppen met een stuk keukenrol of wc papier. Gebruik gewoon de punt van de keukenrol en neem de amoniak ermee op van de lepel. Uiteindelijk blijft er in de lepel een klodder pasta over, zelf vind ik de achterkant van een bord fijn om het op te laten drogen. Nu heb je base coke dit kun je roken in een pijp met een beetje as of van een stuk folie. Gewone coke verbrandt op een hele hoge temperatuur en basecoke verbrandt op een vele lagere temperatuur waardoor je het goed kunt roken en het als een bom inslaat. Alleen ik raad je aan om het weg te gooien want basen is een one way ticket naar de goot. En nog wel erger coke roken gaat ver als gebruik denk dat het 1 van de meest vernietigende verslaving is die je kan hebben. Financeel is het een vloek. Maar zo kun je dus kijken hoe zuiver de coke is.
Klik om te vergroten...
En kan je van die pure base dan terug de snuifbare vorm maken?
Ben namelijk niet van plan meteen coke te beginnen roken, er is nog zoveel dat ik nog niet geprobeerd heb :grin:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee raad je coke roken ook ten zeerste af nee ik weet niet of je de coke weer terug kan zetten naar snuifcoke. Weet zelf eerlijk gezegd niet in hoeverre je base wel of niet kunt snuiven. Het is alleen handig om te zien wat er overblijft zodat je ook weet of je goeie hebt ofniet. Deed het zelf uitkoken om te roken en niet om te zien hoeveel er over blijft. Weet alleen de uitvoering de theorie eromheen helaas niet.

Edit:
Ik wil nog 1 keer benadrukken ga geen coke basen want dat is het effect niet waard. Tien minuten voor een leven lang ellende, armoede en al het slechte wat je maar kan bedenken.
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
willemv zei:
Nee raad je coke roken ook ten zeerste af nee ik weet niet of je de coke weer terug kan zetten naar snuifcoke. Weet zelf eerlijk gezegd niet in hoeverre je base wel of niet kunt snuiven. Het is alleen handig om te zien wat er overblijft zodat je ook weet of je goeie hebt ofniet. Deed het zelf uitkoken om te roken en niet om te zien hoeveel er over blijft. Weet alleen de uitvoering de theorie eromheen helaas niet.

Edit:
Ik wil nog 1 keer benadrukken ga geen coke basen want dat is het effect niet waard. Tien minuten voor een leven lang ellende, armoede en al het slechte wat je maar kan bedenken.
Klik om te vergroten...
Basen nooit doen helemaal mee eens ik begin er niet aan dat is zo verslavend een vriend van me is er helemaal mee naar de kloten gegaan
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wijfie zei:
Basen nooit doen helemaal mee eens ik begin er niet aan dat is zo verslavend een vriend van me is er helemaal mee naar de kloten gegaan
Klik om te vergroten...

Welkom op het forum, maar dit is een topic uit 2012. Niet heel zinvol om hier nog op te reageren.
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze olifant zei:
Welkom op het forum, maar dit is een topic uit 2012. Niet heel zinvol om hier nog op te reageren.
Klik om te vergroten...
Oke heb niet op de datum gekeken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wijfie zei:
Oke heb niet op de datum gekeken
Klik om te vergroten...

Geen probleem, in het vervolg wel even op letten want je reageerde ook al in een ander topic uit 2009, is ook voor jezelf niet handig als je reacties wil krijgen. :]
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke ik wil graag de forum over adhd en verslaafd zijn zo als ik. Moet ik dan een top? Er op zetten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."