Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit vind ik wel interessant. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Is er ook een andere manier dan liters naar binnen te moeten werken om hetzelfde effect te krijgen? Bijvoorbeeld met de helf ofzo."
"Hulde aan prog house, Ik vind het alleen jammer dat er zoveel deadmau5 na apers zijn. Quivver blijft toch mijn favoriet: [youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OoAb43Aq4uI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OoAb43Aq4uI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube] Ook erug wreed: [youtube]Hybrid Feat. Charlotte James - 'The Formula of Fear (Hybrid's Echoplex Mix)'[/youtube]"
"Van vitamine pillen weet ik dat ze alleen opgenomen worden als je van tevoren gegeten hebt en dan met namen vetten zullen erbij helpen dat de vitamines goed opgenomen worden. Naar mijn weten werkt wiet alleen als het verwerkt is in iets wat vetten bevat (space cake). Ik heb zelf ook ooit eens een halve gram opgegeten op een nuchtere maag, maar voelde heeeeel lichtjes iets, maar verwaarloosbaar (placebo?). Maargoed ik denk dat als je een stevige maaltijd achter de rug hebt en een dosis kruiden erachteraan dat je na een paar uur toch wel wat zou moeten merken, niet?: Misschien iemand die uit ervaring kan bevestigen? ps: eerste post, dus hoi!"
"Chill man. Ik wil het deze vakantie toch ook eens proberen te roken. Heb eerder al pruimen geprobeerd, maar dit had niet echt veel effect."
"Lowlands is altijd wel leuk. Maakt niet uit welke bands er komen. De sfeer is gewoon geweldig! Ik ben er weer bij dit jaar Met de nodige goldstrike en weed. Lijkt me ook gaaf om een pilleke te proberen dan, maar dat heb ik nog niet eerder geprobeerd dus laten we dat eerst maar doen."