Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet.eens stevig gaan joggen of in een fitnesscentrum inschrijven veel sporten helpt veel . ik heb nog niemand depressief gezien die sport . Je hebt een uitlaatklep nodig en dat help uitstekend maar dan niet snel want je sta zo achter met je problemen dat kost wel 2 maal meer moeite maar uiteindelijk komt wel goed daar geloof ik in"
"Ja ik ben meer dan 4 gestop met wiet , ik word er extreem paranoia van, paar maanden geleden nog eens geprobeerd zelfde syndroom , ja niks meer voor mij spijtig, als het lukt bij jouw gewoon stoppen , of iets anders proberen."
"stoppen wiet is helmaal niet moeilijk hoor 2weken je bent er van af."
"do you suck a dick for weed ? no hihi van een film"
"L-123-R zei: Ja ik ben meer dan 4 gestop met wiet , ik word er extreem paranoia van, paar maanden geleden nog eens geprobeerd zelfde syndroom , ja niks meer voor mij spijtig, als het lukt bij jouw gewoon stoppen , of iets anders proberen. Klik om te vergroten... Dus, dit is je eerste uitspraak. Je werd paranoia van wiet. Stoppen was lastig, zoals je zelf suggereert. stoppen wiet is helmaal niet moeilijk hoor 2weken je bent er van af. Klik om te vergroten... Maar dan, door een godswonder, 2 minuten later is het 'helemaal niet moelijk hoor'. Je spreekt jezelf tegen of zie ik dat verkeerd? En dan geen post om het te verbeteren maar een geniaal grapje, waar we allemaal ff om konden lachen. Wil je niet naar beneden halen. Ik vond et nogal vreemd Klik om te vergroten... Ja sorry ik was niet duidelijk, toen ik definitief wou stoppen was de reden niet dat ik er paranoya van werd. ik wou zeggen dat ik na 2 weken volledig gestop was met zeer weinig ontwenning verschijnsels tijdens die 2 weken en ik blowde ongeveer 3 jaar aan een stuk, ik ben gestopt wegens dat ik er wat lui van werd, na een jaar of 4 wou ik eens terug blowen niet dat ik behoefte aan had door verslaving ik wou een avondje relaxen dacht ik , maar werd er heel paranoia van dus ik dacht van wacht eens even niet normaal na maand nog eens geprobeerd zelfde dus ik dacht ja van, niks meer voor mij, maar ja eerlijk gezegd leven is een stukje saaier als je stopt vind ik, maar ik wou ook bedoelen met dat grappige zinnetje je hoeft je er niet zo druk van te maken, je ziet niet aan de coke of hero, het is alleen gesteelijk, ik probeer te stoppen met roken, dat is pas een redelijk grote zorg en heel moeijlk, ik ben 10 dagen gestopt geweest recent, en een helse 10 dagen gehad wees niet druk vind ik, met roken ben zowel als lichaamelijk als geestelijk verslaafd."
"Ik denk dat ieder verslaafde aan sport moeten doen als het lukt om 5 uurtjes per week te doen zal het een zeer positieve effect hebben vooral dat het dopamine systeem en als ze geen geld hebben een uurtje wandelen is ook aangeraden met tijd zou het wel wonderen kunnen doen vooral voor zelf vertrouwen en je krijgt een fit lichaam het is beter dat eerst te proberen je een uurtje regelmatig door de weg sleuren gaat goed doen verslaving speelt de rol zelf vertrouwen wel degelijk groot vooral die prettig gevoel dat je gaat missen door te gebruiken Bewegen is een effectief weg voor afleiding"
"Na 30 keer trippen met truffels gestopt met een badtrip een maand later begon ik me raar te voelen het werd maar slechter en slechter, ook zonder badtrip ben je onder risico. ik kreeg na beelden en na geluiden, dwang gedachten, onrust, steeds een badtrip gevoel, slaap problemen, libido problemen, derealisatie, depersonalisatie, schokende beelden, draaiende beelden, trillende beelden ; allerlei lichtvlekken, nachtmerries, gebrek aan emoties, verlies van interesses, halunisaties dit met nog veel meer met verschilde pieken van symptomen deze grotendeels symptomen noemt men hppd een badtrip voor de rest van u leven Nu na 3.5 jaar heb steeds veel last er van een leven vol Horror. als je duizenden slachtoffers ervaringen wil lezen kun je hppd online raadplegen het is echt geen kinderspel wat jullie ermee riskeren. De beste weg om te genieten van leven is op natuurlijke wegen en zeker niet met harddrugs dat heb ik spijtig te laat ondervonden je zou het nooit willen voor niemand En nee dit is geen psychose met een erfelijke aard er zijn veel slachtoffers in nl die de party drugs team hebben raad gepleegd zonder een serieuse behandeling je bent over gelaten aan je lot want wetenschappers gaan geen pillen ontwikkelen voor een kleine groep. enige wat help is sporten en bezighouden en een beetje benzos En ja voor dat je het door hebt is het al telaat."
"Fool zei: Ik zeg niet dat dit een psychose is, maar zoals je het schrijft komt het wel meer overeen met andere psychische problemen dat HPPD. Daarnaast zijn alle mentale problemen die je opnoemt helemaal geen onderdeel van HPPD, wel is het zo dat er vaker comorbiditeiten hierbij voorkomen. Deze zijn echter vaak wél behandelbaar (i.t.t. HPPD zelf) en daarvoor zou ik dus ook naar een fatsoenlijke professional gaan. Klik om te vergroten... Nee hoor ik heb veel ervaringen gelezen en weet heel goed wat hppd is en wat voor mentale problemen mee brengt en ik heb een expert geconsulteerd in gebied van hppd ik weet heel goed wat ik hier heb gepost en het is direct veroorzaakt door deze drugs wat ik heb een link van symptomen van de ervaren trips en de laaste badtrip"
"theholyganja zei: Ik denk dat jij gewon te veel op korte tijd hebt gebruikt... Klik om te vergroten... Heb het 2 keer per maand gebruikt op zich is er genoeg tijd om de trips te verwerken"
"ElvenSpice zei: Ik vraag me af of sommige mensen zeer psychedelische ervaringen gewoon nooit kunnen integreren in het dagelijkse leven. Alle psychedelische idolen die ik heb zoals Terence Mckenna, Timothy Leary, Sasha Shulgin en Alex Grey hebben ook echt in groten aantallen getript, waarvan Shasha en Timothy wel boven de 300 trips zitten. Daarnaast zijn er culturen die al duizenden jaren psychoactieve stoffen gebruiken in hun rituelen, bv. ayahuasca, waar eigenlijk nauwelijks tot geen geestenziekten voorkomen. Het gebruik van psychoactieve stoffen zal meer dan zeker je (verborgen) angsten laten zien of een ongekend beeld van de persoon die je bent, maar dit is juist wat zo therapeutisch kan werken als er begrip voor is en mensen het proberen te begrijpen. Angsten in een ander daglicht kunnen dan soms ineens niet meer zo eng of realistisch lijken als je eerst dacht en verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik kan ook erg goed begrijpen als jongeren gewoon even vlug iets van psychedelica nemen, zonder te weten hoe je je moet voorbereiden, dat de kans groot is dat je wordt overrompeld door de ervaring en wellicht een badtrip krijgt (die ook leerzaam kunnen zijn). Maar ik vind het dan altijd onterecht om te zeggen dat het door de drugs komt. Klik om te vergroten... Niet idereen kan er goed tegen die drugs er zijn veel mensen met gelijk aardi symptomen die de dokter geraadpleegd en die serius verstoord ziekte hebben ontwikkeld , het kan gewoon ineens bergafwaarts gaan in je brein, eigenlijk is leven leuk genoeg zonder drugs."