Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wilde een topic starten met precies dezelfde vraag. Ben ook op zoek naar iets wat ik vaker op feestjes kan gebruiken. Vandaar dat ik deze post eventjes omhoog bump. Begrijp ik het goed dat 4-FA wel energie geeft maar niet tot geen aanslag op je serotonine is? En dat de enige plan B voor dit geval straat speed zal zijn? Hoop dat iemand dit leest en mij verder kan helpen ."
"OtherShore zei: 4-FA in dit hele topic niet genoemd. Heb je het over 4-FMA? 4-FMA werkt op serotonine. 4-FA trouwens ook, maar daar kun je toch niet meer aankomen, want 4-FA is al jaren verboden. 4F-MPH werkt niet op serotonine. 2–FA en 2–FMA ook niet. Geven alle drie wel energie. Klik om te vergroten... oh sorry, ik bedoelde inderdaad 2-FA in plaats van 4-FA. 2-FA heeft mijn interesse nu wel te pakken."
"ILoveRCs zei: 2-FA of 2-FMA, voor zover ik weet is over t algemeen is 2 geen serotonine, 3 een beetje en 4 het meest. MDMA is dan ook 3,4-Methylenedioxymethamphetamine. (ja het is een methamphetamine welke al serotonine laat vrij komen maar dan nog met een extra methyl ring zoals 3-mmc waardoor het effect meer serotonine word dan wat anders. en dan ook nog 3,4 racemaat denk ik? of op beide posities gebonden. kan zijn dat ik er compleet naast zit maar dit is hoe ik het begrijp). zo is 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) alleen maar serotonine en voor de rest niks. 0.0 stimulerend. Klik om te vergroten... Wow super interessant dat het cijfer al best veel kan zeggen over de werking. Bedankt voor je reactie. Ik zoek dus iets wat alleen maar stimulerend is. Jij zegt dus 2-FA of 2-FMA een kans geven?"
"ILoveRCs zei: Ja echt he, volgens mij is het ook zo dat 4 het meest neurotoxisch is en 2 het mist. Ja 2-FA en 2-FMA komen meest in de buurt van speed. 2-FA word vergeleken met Dexamphetamine. 2-FMA word vergeleken met Lisdexamphetamine volgens psychonautwiki. 3-FA zou weer moeten lijken of methamphetamine. Let er wel op dat je het oraal neemt, snuiven werkt zo goed als niet. vergeleken met normale straat amphetamine prijs (5 euro) is t ook erg prijzig dus beter niet verspillen door te snuiven. Klik om te vergroten... Oh goede tip, anders had ik het namelijk wel gesnoven waarschijnlijk. Dankjewel."
"Cardboard zei: Zou juist thuis eerst testen wel aanraden. 6-APB kan zo verschillend werken per persoon. Ik werd er juist erg moe van bijvoorbeeld. 3u na inname in slaap gevallen. Dat wil je niet riskeren op een festival lijkt me. Klik om te vergroten... Als ik er slaperig van wordt vertrek ik lekker naar huis. Heb ik geen problemen mee, dan zie ik dat ook als geslaagd experiment dat het niet voor mij werkt. Verwacht alleen niet dat ik er op die manier ga reageren. Ik wil wel iets wat meer energie geeft dan mdma tho, misschien toch maar 4fma?"
"Hebbenzekezine? zei: Iemand anders, dacht @Roze Olifant gaf mij aan dat het vergelijkbaar is met teveel mdma, voor mij te behappen. Ik werd vroeger van veel mdma ook loom en moe. Kon er vroeger ook goed van slapen. Nu niet meer. Energie krijg ik er ook niet meer van. Klik om te vergroten... Dat is voor mij ook te behappen, ook wel eens te grote hoeveelheden daarvan gedaan en ging wel iets te hard maar daar kan ik best mee omgaan. Niet naar ofzo. wat is voor jou nu de favoriete drug voor wat energie en blijdschap?"
"Hebbenzekezine? zei: 6apb. Althans laatste keer was eerste keer op festival en ik hoef nooit meer mdma. Klik om te vergroten... En heb je daar een dip aan over gehouden?"
"update: deze maand een festival en twijfel nog steeds tussen beiden. zo ver ik begrijp moet ik kiezen tussen iets meer energie (4fma) en iets meer genot (6apb). Klopt dit een beetje?"
"200mg 6apb succinaat gedaan en het was een leuke come up, de high zelf vond ik iets te zwak. Wel fijn dat ik de controle kon bewaren en nog helder kon nadenken maar ik mistte ook wel een kick. Na de piek kreeg ik last van mijn onderrug en werden mijn benen vermoeid. Ik heb toen uiteindelijk toch xtc bijgepakt (onverstandig) maar daar kon ik de rest van het festival goed mee door komen. Ik vond het wel een fijne drug maar ik zou het niet snel nogmaals doen door de softheid ergens. Zou ik dit ook ervaren hebben met 4-FMA? Wat denken jullie?"
"Neo-Shulginist zei: Ik denk dat 6-APB niet helemaal is wat je zoekt dan, want het klinkt verder wel als een redelijk typische ervaring. Het is niet een uitzinnige drug, maar juist subtiel en relatief helder prosociaal. 4-FMA heeft meer affiniteit voor dopamine. Dus in lagere dosis is die stof wel meer energiek. Maar 4-FMA heeft een kantelpunt waarbij je in hogere dosering ineens best wel waus wordt, waardoor je eerder gaat bankhangen dan op en neer springen. Klik om te vergroten... Okee dat is wel lastig lijkt me om dan niet te veel daarvan te nemen, ik zit er idd niet op te wachten om te bankhangen op een festival. na mijn verhaal gelezen te hebben en een beeld te hebben van wat ik zoek. wat zou jij mij aanraden? @Neo-Shulginist"