Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja je word er supergeil van eerst lekker met z'n beiden in het bad en dan gordijntjes dicht en genieten maar en geen drank erbij natuurlijk maar dat wist je vast al."
"hallo kan iemand mij vertellen wat 4-FMP met je doet en hoeveel je moet nemen. ik heb twee buisjes vloeibaar, 220mg per buisje. gr wappie"
"oke bedankt zal het effe lezen"
"ja dat ben ik wel met je eens play bunny maar het valt elke keer tegen als ik rustig begin.net of gaat het dan gelijkmatiger en niet superheftig"
"is het zo dat als je rustig begint met xtc met halfjes en daarna een hele pil er in je het gevoel krijgt dat je het net niet hebt. wat je ook bijslikt maar als je bv direct 2 hele pillen neemt gewone normale pillen. je gewoon 1 tot 2 uren helemaal wappie bent dat is toch het lekkerste vind ik en dat het ook veel langer aanblijft. zijn er meer mensen die dit hebben ik en mijn vriendin tenminste wel.gewoon vol gas beginnen en dan heb je een superavond."
"ja dat vind ik dus ook want dit weekend kristallen gebruikt begonnen met porties van 100 gram pas na het derde portie begon het een beetje te komen toen een zware pil erin maar ik zat er de hele avond tegen aan net niet en dat is toch wel klote. voortaan gewoon volgas"
"hallo ik en mijn vriendin gebruiken af en toe xtc gemiddeld 1x per maand verder gebruiken wij niks. nou hadden we dit weekend nieuwe pillen gekregen oktjes rooie misschien kent iemand ze, nou gebruik ik gemiddeld 3 a 4 pillen op een avond en mij vriendin 5. maar met deze pillen zijn we er de dag ernaar achter gekomen dat we met ons beiden 20 pillen hebben geslikt. en dat kunnen we ons niet begrijpen want na de 4 de pil weten we niet meer wanneer we die andere hebben geslikt. kan het zou zijn dat je zo vaag bent dat je dus niet meer weet wat je doet. wat we anders wel hadden. wel vaag maar we wisten nog wel we deden. we zijn hier namelijk nog al erg van geschrokken. alvast bedankt."
"nee echt wij weten 100% dat er 20 pillen op zijn alles nagezocht tot aan de prullebak aan toe we hadden er 40 en nu nog maar 20. en we hadden echt niet in de gaten dat we er niet meer bij waren, we zijn gewoon op bed gegaan nog gepraat alleen toen de pillen insloegen zijn we ongeveer een uurtje van de kaart geweest ,"
"en het was gewoon bij ons thuis en er is niemand langs geweest. maar wij dachten zo als je zoveel hebt geslikt dat het erg gevaarlijk kan zijn of die pillen zijn gewoon troep want 10 per persoon nou volgens mij ben je dan helemaal out of zie ik dat verkeerd."