Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"of het nou deed aan verwachtingen of niet, leuk verslagje!"
"mijn favoriete drank is toch wel gewoon rode wijn. Het is echt lekker (de meeste althans), het effect is gezellig, zwoel, niet TE, beetje stonederig zelfs.. heerlijk! Bier wordt ik lamlendig van, witte wijn 'heeft het' niet meer, en van sterke drank gaat de avond altijd in een vage waas voorbij, wat ik niet leuk vind en daarbij heb ik de volgende dag altijd een soort schaamte gevoel... ik haat het ook als ik dingen niet meer kan herinneren. Maar... rode wijn, ik hou van je!!!!"