Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ADHD is eigenlijk een verzameling van mensen, die net iets anders doen dan wat we de norm vinden bij elkaar gepropt. Toen dit adhd verhaal begon kreeg bijna iedereen het die maar een beetje druk deed als kind. Bij is bewezen dat mijn hersennen helaas vanaf geboorte weinig to geen dopemine aanmaken. Dus word dat gedeelte door medicatie geboost. Dit is een heel normaal proces, en ook gezond. Zie het als u uw been verliest, en ze geven u een kunst been, je doet een broek erover aan en schoenen aan en amper iemand die het ziet. Zo is dat bij mij ook. Alleen door de (helaas) velen uitdagingen die ik had in mijn leven, heb ik elk stukje van me brein moeten ontdekken om eruit te komen."
"Mensen, vergeet niet dat alle Psychiatrische "groepen" waarin mensen een label krijgen getatoeëerd, verzonnen zijn (afwijkingen DNA vanaf geboorte is natuurlijk wat anders). Maar elke "ziekte" zoals: eetstoornis/ADD/ADHD/psychoses enzovoort. Alleen zijn aangepraat. Ga maar eens heel lang staren naar je kat als je beetje moe bent, dan kan je je zelf laten zien wat je maar wilt. Ben je dan psychotisch, nee je bent moe."
"Thanks voor je reactie. En graag ondersteunen met bewezen studies dat er daadwerkelijk als OORZAAK Mevrouw Pløp zei: Je komt best psychotisch over anders. Misschien tijd om een hulpverlener op te zoeken ipv onzin op het forum te plempen Klik om te vergroten... CaRRita zei: Jeetje, ik vind dit best een heftige reactie. Er zijn best wel wat mensen die deze theorie aanhangen en je kunt het er niet mee eens zijn, maar om het zo te dissen vind ik ook wel wat. Het lijkt me ook beter om die psychotische reacties te benoemen, daar waar ze staan. Want deze comment is niet psychotisch. Klik om te vergroten... Het is oke )).. Alles wat onbekend en daarmee anders is, is raar hehe. Ben het gewend maar de instellingen weigeren mij aan te nemen"
"Hallo, Ik gebruik Tentin 20mg, en dat 12x daags. Ik krijg altijd gigantische voorraden mee van de apotheek. En ik ben benieuwd of ik veel gebruik of dat er iemand is met dezelfde ervaringen als ik heb. Ik gebruik dit al 12jaar op deze wijze, en heb nergens last van. Al was het eerst Amfexa/dexamfetamine."
"Hey @BenzoLiefhebber ik gebruik deze hoeveelheid sinds 8jaar, en nog nooit fysieke problemen gehad. Volgens de brein onderzoeken, dwingt mijn hersen activiteit mijn hypofyse tot record snelheden, en om dit te kunnen laten functioneren heb ik tentin doe balans brengt. En op een soms droge mond na geen nawerkinging. Best vreemd misschien"
"Hey @Zweevteev thnx voor je reactie. En ja het valt me op dat ik idd een uitzondering ben. Hoe voelde ik me voor ik dexam ontdekte... 10jaar cocaïne genomen, dat was de enige optie die mijn hoofd kalmeerde. Alleen is een dure die ze niet vergoeden helaas. Haha. En ja ik heb er net weer 900 stuks van gehaald."
"Ik zoek even op wat prolactinoom is. Ah een tumor in the hypofyse. Nee gelukkig niet, mij hypofyse is een gevolg van.. niet de oorzaak. Mijn hersenactiviteit is zo gigantisch hoog volgens doktoren, dat om dat draaiende te houden de hypofyse zich aanpast aan mijn brein, dus ik heb mijn hypofyse zo getraind (gingen wel jaren overheen met struggles) maar dat ik hem perfect onder controle heb"
"Hey thnx, er is geen absolute tijd dat je kan vinden aan werking van een pil, omdat elk mens verschillend DNA heeft, waardoor we allemaal anders aan elkaar gelijmd zijn. Dus voor de één werkt het 4uur, bij mij worden de eerst 10mg al afgebroken en verwerkt voordat het zn werk doet."