Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTentin 20mg

Tentin 20mg

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
v
vinsliedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik gebruik Tentin 20mg, en dat 12x daags. Ik krijg altijd gigantische voorraden mee van de apotheek. En ik ben benieuwd of ik veel gebruik of dat er iemand is met dezelfde ervaringen als ik heb. Ik gebruik dit al 12jaar op deze wijze, en heb nergens last van. Al was het eerst Amfexa/dexamfetamine.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus 12x 20mg?? Dat is bizar veel. Geen last van bijwerkingen?

Daarbij is Tentin precies hetzelfde merk/fabrikant als Amfexa.
v
vinsliedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey @BenzoLiefhebber ik gebruik deze hoeveelheid sinds 8jaar, en nog nooit fysieke problemen gehad. Volgens de brein onderzoeken, dwingt mijn hersen activiteit mijn hypofyse tot record snelheden, en om dit te kunnen laten functioneren heb ik tentin doe balans brengt. En op een soms droge mond na geen nawerkinging. Best vreemd misschien
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Holy shit, dat is een stevige dosering! Hoe voelde je je dan voordat je dexamfetamine begon te slikken? En waarom werkt 12x per dag dexamfetamine voor jou beter dan een gelijkwaardige dosis lisdexamfetamine? Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zo'n dosis nagenoeg geen bijwerkingen hebt. Ben nog nooit iemand tegengekomen die überhaupt in de buurt kwam van zo'n dosis op voorschrift.
v
vinsliedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey @Zweevteev thnx voor je reactie. En ja het valt me op dat ik idd een uitzondering ben. Hoe voelde ik me voor ik dexam ontdekte... 10jaar cocaïne genomen, dat was de enige optie die mijn hoofd kalmeerde. Alleen is een dure die ze niet vergoeden helaas. Haha. En ja ik heb er net weer 900 stuks van gehaald.
v
vinsliedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zoek even op wat prolactinoom is. Ah een tumor in the hypofyse. Nee gelukkig niet, mij hypofyse is een gevolg van.. niet de oorzaak. Mijn hersenactiviteit is zo gigantisch hoog volgens doktoren, dat om dat draaiende te houden de hypofyse zich aanpast aan mijn brein, dus ik heb mijn hypofyse zo getraind (gingen wel jaren overheen met struggles) maar dat ik hem perfect onder controle heb
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
vinslied zei:
Hey @Zweevteev thnx voor je reactie. En ja het valt me op dat ik idd een uitzondering ben. Hoe voelde ik me voor ik dexam ontdekte... 10jaar cocaïne genomen, dat was de enige optie die mijn hoofd kalmeerde. Alleen is een dure die ze niet vergoeden helaas. Haha. En ja ik heb er net weer 900 stuks van gehaald.
Klik om te vergroten...
Heb je dan last van een prolactinoom? Ik probeer me een beetje in te lezen, want zo'n hoge dosis op voorschrift dat ook nog eens heel goed werkt is wel echt fascinerend te noemen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb op voorschrift en ik citeer in volgorde Dosis 1 : 7.5mg Dosis 2: 7.5 Dosis 3: 5mg. Wat ik mij erg afvraag is waarom jij 12x een dosis neemt? Want Amfexa of andere Dex werken zogezegd 4uur ( bij mij neemt het iets sneller af ) Hoe kom je dan op 12x? Verbaast ben ik wel dat je zoveel krijgt. Zou bijna denken dat de arts gesponserd word door Tentin. Maar goed, ligt meer aan mij denk ik.
v
vinsliedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey thnx, er is geen absolute tijd dat je kan vinden aan werking van een pil, omdat elk mens verschillend DNA heeft, waardoor we allemaal anders aan elkaar gelijmd zijn. Dus voor de één werkt het 4uur, bij mij worden de eerst 10mg al afgebroken en verwerkt voordat het zn werk doet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan kan je beter lisdexamfetamine nemen imho
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk merk je het alleen als je het niet meer zou nemen. 🤔

Goed voor het lichaam zal het denk ik niet zijn.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is een interessante thread.

Ik heb 6 maand geleden een glioom type 2 laten weghalen ergens in de prefrontale cortex.En ik merk bij hoge doseringen lisdexamfetamine dat op record levels kan denken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."