#1
Hallo,
Ik gebruik Tentin 20mg, en dat 12x daags. Ik krijg altijd gigantische voorraden mee van de apotheek. En ik ben benieuwd of ik veel gebruik of dat er iemand is met dezelfde ervaringen als ik heb. Ik gebruik dit al 12jaar op deze wijze, en heb nergens last van. Al was het eerst Amfexa/dexamfetamine.
Ik gebruik Tentin 20mg, en dat 12x daags. Ik krijg altijd gigantische voorraden mee van de apotheek. En ik ben benieuwd of ik veel gebruik of dat er iemand is met dezelfde ervaringen als ik heb. Ik gebruik dit al 12jaar op deze wijze, en heb nergens last van. Al was het eerst Amfexa/dexamfetamine.