Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heel veel geluk en liefde voor jouw en je twee meiden!!!!!!!!!"
"kan iemand mij advies geven over hoe je omgaat met een coke verslaafde ??"
"lot zei: waarom post je m 2x? hij staat al bij drugs... http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3088 Klik om te vergroten... sorry"
"ging het maar om 50 euro per dag...."
"thnx.... ja idd hij moet er zelf achter staan anders lukt het hem niet..."
"ja klopt en als hij nuchter is dan zeg hij dat hij er voor 100 % voor gaat maar dan het andere moment kan hij er weer niet van buiten en denk hij gelijk weer anders over het leven enzo je krijg er moelijk contact mee als tie onder invloed is"
"idd in het begin prate hij heel erg veel over zijn gevoelens maar hoe meer hij ging gebruiken en vaker werd dat ook minder want hij wou maar zo gewoon mogelijk over komen. en sorry dat ik onduidelijk ,maar ik wou raad over wat je het beste kan doen en dan bedoel ik moet je rustig blijven of kwaad woorden negeren of juist heel lief doen , en wat betreft wat voor hinder ik er van heb ,het is een duure hobby dus jah geld is het ook,maar naar zijn werk gaat hij ook niet altijd . en toen hij een gram per dag gebruikte toen ging het nog wel ."
"melissa zei: verdrietje zei: idd in het begin prate hij heel erg veel over zijn gevoelens maar hoe meer hij ging gebruiken en vaker werd dat ook minder want hij wou maar zo gewoon mogelijk over komen. en sorry dat ik onduidelijk ,maar ik wou raad over wat je het beste kan doen en dan bedoel ik moet je rustig blijven of kwaad woorden negeren of juist heel lief doen , en wat betreft wat voor hinder ik er van heb ,het is een duure hobby dus jah geld is het ook,maar naar zijn werk gaat hij ook niet altijd . en toen hij een gram per dag gebruikte toen ging het nog wel . Klik om te vergroten... over t algemeen word iemand als hij zoveel geruikt alleen nog maar paranoide..... springerig,vervelend,druk,zenuwachtig..... als zijn werk er onder gaat lijden heeft hij dus wel degelijk een probleem..... mja dat heeft hij al als hij meer dan een gram per dag gebruikt ik denk niet dat je hem kan dwingen om te stoppen,beter nog ik weet zeker dat je dat niet gaat lukken... stoppen met sos heeft alles met motivatie te maken..... motivatie die hij dan iedere dag moet opbrengen.... ik zou niet weten hoe je em moet benaderen,want ik weet niet veel over jullie situatie.... Klik om te vergroten... ja klopt erg zenuwachtig is tie ,en zeker als tie probeer nuchter te blijven dan zal hij er alles aan doen om er tog aan te komen,en tegen de tyd dat hij op gesprek moet komen dan is hij erg nerveus want dan is altijd de vraag moet ik een coke controle doen en als hij die dan niet heb gehad en alleen een gesprek heb gehad is hij erg op gelucht,en dan gaat hij gelijk weer verzinnen hoe hij het voor elkaar gaat krijgen om weer te kunnen halen. en op die gesprekken moet hij ook aan geven wanneer hij het moelijk krijg ,dus dan hou ik daar rekening mee maar ook dat verzin tie vaak om mij(ons)op een dwaal spoor te brengen zodat hij weer iets anders kan verzinnen om het tog te gaan halen en gebruiken en idd iedere dag is het weer een strijd en soms kan hij het op brengen om het niet te doen ,maar vaak is het dat het niet gaat ,en zeg hij de dag erna dat hij spijt heeft ,en het nooit meer zal doen en dat hij het nu egt meen,maar ben er inmiddels wel achter dat ook dat niet zo is. hij moet er zelf achter staan ,en ik dacht toen ik voor hulp ging bellen en die dame tegen mij zij nee jij mag geen afspraaak maken dat moet tie zelf en hij dat ook dee dacht ik nou dat is al een plus puntje. maar dan ga je daar heen en zag ik met me eigen ogen dat het niet zo maar iets is wat ineens over is en dat heb ik tog wel onderschat het is veel moeilijker dan dat ik dacht.(het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is )"
"HDA zei: Frenky zei: verdrietje zei: het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is Klik om te vergroten... Een geestelijke verslaving zal je heeel lang houden, kan ik onderhand ook wel over mee praten. Succes. Klik om te vergroten... ^very true^ Klik om te vergroten... thnx..... mee samen gewoond ???"
"melissa zei: ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen..... ik weet makkelijk lullen voor mij ,maar ik heb meer situaties van zwaar gebruik naar de afgrond zien gaan dan naar betere tijden... ik denk dat als jij zelf niet gebruikt je wel wat beters verdiend..... sos is erg onderschat,en ik denk dat hij t al niet meer in de hand heeft om op een makkelijke manier te stoppen.... geef hem een ultimatum......jou of sos.....pak je spullen en ga verder met jou leven,vertel hem dat als hij (laten we zeggen)een maand clean kan blijven(bij dagelijks je neus vullen met zulke hoeveelheden is dat al heel wat)je weer wil overwegen of jij je leven met hem wil delen.... helaas weet ik uit eigen ervaring(1 jaar dagelijks een gram)dat t je weinig intereseerd wat er om je heen gebeurd als jij je sos maar hebt.. maar er komt een moment dat hij zover in de shit zit dat hij waarschijnlijk gaat begrijpen wat hij op t spel heeft gezet,maar als jij hem blijft steunen,zijn leugens en excuses accepteerd komt dat moment denk ik voorlopig nog lang niet.... en je schrijft dat hij hulpverlening heeft,maar t klinkt niet echt of hij daar zelf achter staat als hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen.... dus dat betuigd niet echt van t feit dat hij wil stoppen,allemaal weggegooide moeite van jou en de hulpverleningsinstantie.... en hij word er waarschijnlijk nog meer para van omdat hij nog meer moet liegen en bedriegen..... ik vind dat je eerst aan jezelf moet denken,en laat hem maar bewijzen dat hij je waard is... want ik kan je met de hand op mijn hart met zekerheid zeggen dat jij nu niet op de eerste plaats staat,klinkt hard mischien.......maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos.... sucses ermee Klik om te vergroten... klopt ik heb zelf nog nooit iets gebruikt ,ik kan me eigen er dus ook hellemaal niets bij voor stellen. en heb zekers er wel vaak over na gedacht om me er alleen van door te gaan maar dan denk ik ineens weer jah wat moet er dan van hem te recht komen(is dom van me om zo te denken)want ik weet ook dat hij er heel erg hard aan zou moeten trekken om er van af te blijven. hij is nu twee dagen clean we hebben er weer heel veel over gepraat. en jah het klopt allemaal wat je zeg ik ben nummer twee jammer genoeg!!!!! thnx"