Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"schranziewanzie zei: Psychonaut1976 zei: angel1 zei: en jij gaat tegen mij zeggen wat ik moet doen?whahaha. kijk waar dit topic over gaat man. als je het er niet over wil hebben, moet je dit topic niet lezen eh.enne, who cares anyway?je gaat er toch zelf op in, ofniet? en dat heetgebakerd valt al helemaal mee . meningen botsen nu eenmaal Klik om te vergroten... Het ging verkeerd bij dat ik niet tegen jou maar in het algemeen zei .asociaal vreten.. Je voelde je schijnbaar aangesproken en reageerde nogal aangevallen omdat je mischien wel net met je handen in een zak chips zat? Klik om te vergroten... houston we have a problem een onzeker gefrustreerd iemand. die zich onmiddelijk aangesproken voeld en niet tegen een beetje commentaar kan. Klik om te vergroten... uhm zal je niet eerst eens gewoon nederlands leren in plaats van commentaar te geven?? voelt is dus met een T .."
"ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren. Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten. dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout. Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen. Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen. en ga niet zeggen dat het niet zo is want ik vind dat en zal dat blijven vinden. net zoals jij jou stellingen blijft aanhouden. o en trouwens je verhaaltje van dat als je speed gebruikt je maag krimpt..man man man als je geen verstand van het lichaam hebt hou dan echt je mond erover want wat je daar over zegt is echt allemaal totale onzin. je maag KAN NIET inkrimpen. Dat de speed je honger gevoel weg neemt is heel iets anders dan je maag inkrimpen. maar als je dan na een paar dagen zonder speed gaat kijken zul je zien dat je honger gevoel gewoon weer terug is dus elk punt wat je hebt aangehaald klopt niet en slaat echt helemaal nergens op.. verdiep je dan eerst een sin iets voor je je vingers het werk laat doen ( typen dus voor als je het niet snapt).. maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed .. ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite."
"MetaalKonijn zei: venomdrums zei: daar trek je dan je internethelden pakje aan Klik om te vergroten... Heeft iedereen toch in de kast hangen? Klik om te vergroten... er zijn er inderdaad een hoop die dat pakje hebben ja.. ik heb die niet in mijn collectie .. wat ik op internet aan heb is in het echt ook zo .. en mijn reracties ook"
"Psychonaut1976 zei: venomdrums zei: ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren. Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten. dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout. Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen. Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen. en ga niet zeggen dat het niet zo is want ik vind dat en zal dat blijven vinden. net zoals jij jou stellingen blijft aanhouden. o en trouwens je verhaaltje van dat als je speed gebruikt je maag krimpt..man man man als je geen verstand van het lichaam hebt hou dan echt je mond erover want wat je daar over zegt is echt allemaal totale onzin. je maag KAN NIET inkrimpen. Dat de speed je honger gevoel weg neemt is heel iets anders dan je maag inkrimpen. maar als je dan na een paar dagen zonder speed gaat kijken zul je zien dat je honger gevoel gewoon weer terug is dus elk punt wat je hebt aangehaald klopt niet en slaat echt helemaal nergens op.. verdiep je dan eerst een sin iets voor je je vingers het werk laat doen ( typen dus voor als je het niet snapt).. maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed .. ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite. Klik om te vergroten... Hahaha ik hoef je niet eens meer onderuit te halen dat hebben *jullie* net zelf al gedaan met bovenstaande reactie.. Schitterend Klik om te vergroten... ja idd heb dat zojuist met mijn reactie gedaan.. dan hoef jij dat niet meer te doen he .. scheelt weer een hoop tijd ..en ik kan het beter zelf doen want dan slaat het tenminste nog ergens op wat er gezegd word he aangezien ik mezelf beter ken dan jij .."
"Psychonaut1976 zei: venomdrums zei: Psychonaut1976 zei: venomdrums zei: ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren. Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten. dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout. Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen. Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen. en ga niet zeggen dat het niet zo is want ik vind dat en zal dat blijven vinden. net zoals jij jou stellingen blijft aanhouden. o en trouwens je verhaaltje van dat als je speed gebruikt je maag krimpt..man man man als je geen verstand van het lichaam hebt hou dan echt je mond erover want wat je daar over zegt is echt allemaal totale onzin. je maag KAN NIET inkrimpen. Dat de speed je honger gevoel weg neemt is heel iets anders dan je maag inkrimpen. maar als je dan na een paar dagen zonder speed gaat kijken zul je zien dat je honger gevoel gewoon weer terug is dus elk punt wat je hebt aangehaald klopt niet en slaat echt helemaal nergens op.. verdiep je dan eerst een sin iets voor je je vingers het werk laat doen ( typen dus voor als je het niet snapt).. maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed .. ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite. Klik om te vergroten... Hahaha ik hoef je niet eens meer onderuit te halen dat hebben *jullie* net zelf al gedaan met bovenstaande reactie.. Schitterend Klik om te vergroten... ja idd heb dat zojuist met mijn reactie gedaan.. dan hoef jij dat niet meer te doen he .. scheelt weer een hoop tijd ..en ik kan het beter zelf doen want dan slaat het tenminste nog ergens op wat er gezegd word he aangezien ik mezelf beter ken dan jij .. Klik om te vergroten... Het slaat helemaal nergens op wat je zegt..je kan er alleen uit op maken dat je vrouwtje wat onzeker is en naar jou gekomen is voor een bevestiging van jou kant dat ze niet dik is.Je haalt dit wel niet uit de tekst die je schrijft wat overigens onzin is maar dat ziet iedereen zo hoor... Klik om te vergroten... o das dan mooi.. en ik maar proberen mijn verhaal zo in geheimtaal neer te zetten zodat nielmand de "waarheid" kon zien maar jij hebt het wel heel erg snel door.. (sarcastisch) . maar jochie denk maar lekker wat je wil zal me echt een rotzorg zijn.. ik heb iig goed gelachen om jouw wijze woorden over inkrimpen van magen etc.. ( toch raar dat ze dan een maagband uit moeten vinden he ) tis altijd leuk om te zien hoeveel mensen wel niet altijd iets beter willen weten en dan maar dingen gaan roepen.. als je een beetje het menselijk lichaam kent had je dit dus al niet gezegd.. tot slot: je weet niks .. je kent niks en je bent niks"
"helaas zal dit niet gaan.. speed lost redelijk moeilijk op in vloeistof..( speed in je drinken doen blijf je altijd proeven/voelen) en ookal "lost" het dan op dan nog zal de "verdunde" speed niet door de spray kop gaan. mocht het je lukken film t dan ff maar ik denk nope"
"het enige wat ik steeds hoor is dat ze dronken is."
"ik betaal 100 euro maar dan wel voor 25gram."
"candy zei: Zeg nu eens heel eerlijk , gebruik je meer dan speed alleen ,of heb je meer gebruik,?! Klik om te vergroten... is dit tegen mij? ik gebruik eigenlijk geheel alleen speed. heb laatst 1 keer 4 pillen op maar verder alleen speed"
"snoepjes, ptjes ,bollen,pillen..smarties"