Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil hier nog maar 1 ding zeggen lyserdinge 25 ,je bent een vreselijk irritant,arrogant figuur,ge denkt van u zelf da gij gene gewone zijt,met u onnozele fotokes.En zeker uwe degoutante commentaar op deze forum. Wie zedde gij om hier eventjes te denken dat ge alles weet en hier wat show ligt te verkopen met u capsullekes,uw anti-snuifgedrag en je geouwehoertaal. Ik heb goed gefeest,veel weggeweest,kende redelijk wat volk toen ik veel uitging en geloof me 2 weken wakker zijn kan.Heb al mensen tegengekomen met 10 gram pep op in 24uur enz..Dus hou uwe smoel!Ik versta dat er veel mensen dingen ni geloven en reageren maar gij ?op bijna elk onderwerp van deze forum speed lig jij te zagen!!! onozel carricatuur van je eigen! Groeten uit Belgie Begin maar al druk te typen zeikerd!!!"
"GHB niet schadelijk???Ik denk dat heel wat mensen niet weten wat de producten zijn die daar in zitten!!!!"
"mijn eerste lijntje voelde ik ook niets ,ik denk dat dat kwam omdat ik misschien eigenlijk niet wist wat ik echt moest voelen. En inderdaad alleen speed gebruiken vind ik geen bal aan dus begin ik er gewoon niet aan."
"Heb altijd liever gesnoven omdat voor mij ook de kick ervan beter is en je beter kunt doseren .pakte wel is af en toe bommetje op werk of zo maar echt weinig. Nu had ik een tijdje geleden via iemand speed die als ik hem snoof me elke keer verschrikkelijk deed kokhalzen(moet niet vragen wat een rommel dat zou geweest zijn)dus begon bommetjes te slikken,niet echte slechte speed qua gevoel dus omdat er toen een tijdje geen andere was bleef ik bommetjes slikken. een tijdje later werd ik op een morgen wakker met opgezwollen keel en klieren,steken in de maag, op den duur kon amper verstaanbaar spreken. Belde de dokter die dan kwam en de diagnose;vond het vreemd dat alles zo was opgezwollen in men nek zonder dat ik ziek was,zei hem dat ik steken in de maag had en het zuur,hij zei me dat ik goed op weg was een maagzweer te creeren . Dus wist ik meteen dat ik dus ook aan de bommetjes lag. Na een tijdje terug snuiven en alles was toppie!!"