Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 plant in een tent

1 plant in een tent

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan weet ik dat ook weer:)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik begrijp dat als je 5 planten hebt, en deze in een tent hebt staan met belichting en alles, dat dat word gezien als professioneel kweken. Maar hoe zit dat met zo'n schattig 1 plants tentje 60x60 tentje, kleiner lampje, alles in het klein) met maar 1 plantje. Word dat gezien als professioneel kweken?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
je mag er 3 hebben voor eigen gebruik.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was toch zo dat je 5 planten op zonlicht mag hebben.
Mits de buren er geen overlast van hebben.
Zodra er kunstlicht en toebehoren het als prof. Kweek word gezien?

Naar mijn weten word in het laatste geval
Altijd alles vernietigt en volgt er een proces verbaal.

De straf zal indd meevallen.
Maar tel bovenop die boete wel even je aangekochte materialen en toebehoren op.

Dat zijn aardig wat grammetjes in de shop.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
oortjes zei:
je mag er 3 hebben voor eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar. Je mag er officieel geen enkele hebben, alleen worden kleine aantallen gedoogd.

Op het moment dat je er lampen opzet, tentje, etc kunnen ze het als professioneel gaan zien. Echter worden dit soort kleine aantallen niet actief opgespoord in ieder geval. Je kunt in het rechtboek wel opzoeken wat voor sancties er aan hangen bij verschillende hoeveelheden. Waarschijnlijk valt het best mee.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar het klopt wel wat ik zei? Het was alleen vroeger?

Want mij word altijd waar gemaakt dat je altijd 3 planten mag hebben voor eigen gebruik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
oortjes zei:
Maar het klopt wel wat ik zei? Het was alleen vroeger?

Want mij word altijd waar gemaakt dat je altijd 3 planten mag hebben voor eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Dat is dus niet waar en ook nooit waar geweest. In de praktijk zal je echter waarschijnlijk niet vervolgd worden en mensen denken dan dat het in enen mag... Maar gedogen en mogen zijn niet hetzelfde.
v
vagecollegaLid
01-01-2024, 00:00
#8
je mag van de wet niks, maar vergeet sancties, zorg dat je wanneer je een hobbykastje of tentje opzet dat je dit voor jezelf houdt, want op t moment dat ze binnen komen van de politie dan ben je zoizo altijd alles kwijt, binnen , buiten maakt ze geen donderdag uit. en we leven nou eenmaal in een crimineelland waar crimineel de overhand heb gekregen kijk maar naar t regelement.. zo scheef om t in t illegale circuit te houden en de prijs hoogte houden als je t mij vraagt, laten ze overal enorm zoeken naar cannabis kwekers. en gelukkig niet naar hobby kwekers, maar ook wij moeten oppassen dat wij niet de dupe worden van deze oorlog om geld en macht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."