#1
ja ten eerste wat hierboven vermeld word, en mijn persoonlijke modificatie is: rode supertjes die driehoekige, zijn zoizo goed! testen heb ik gedaan
vele, en je ruikt t al aan die dingen, anijs achtig chemisch luchtje, maar mijn persoonlijke tip: neem lekker een halve, half uurtje/uurtje later weer een halve, 1 is zat voor de eerste keer, enjoy
ow,.. licht er we beetje aan watje gaat doen, ben je van plan de hele avond te gaan hakkuh dan zou ik t lekker bij n halve houden.. alsje buiten ben (aanrader) go with the flow en post je tripverslagje 
