Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Textbook example van een verslaafde, mama mia."
"dupont zei: Close mindedness kan ook zonder verslaving hoor. Klik om te vergroten... Tuurlijk. Gevaarlijke combinatie zo."
"Met een eigengemaakt buisje van messing. Zeskant zodat die niet wegrolt."
"Ik stop na elke dosis!"
"Alle middelen die je introduceert aan jezelf zullen je bijblijven op een manier. Heb het zelf gehad met o-pce en 3-ho-pcp. Bij de eerste keer o-pce voelde ik 2 dagen erna nog serieuze effecten. Als je merkt dat je compulsief herdoseert is het verstandig om niet dat soort middelen verder toe te voegen aan je leven. (Want sommige zijn nog lekker ook)"
"Mindless zei: Raak best wel geïnteresseerd in die 5-MeO-MiPT Met LSD zie ik ook geregeld de muziek als trillingen door de lucht. Ook voelt het veel meer als luisteren met letterlijk mijn hele lichaam ipv slechts met mijn oren, omdat ik alle geluidsgolven letterlijk door mijn lichaam voel gaan. Benieuwd wat je van Tipper vindt tijdens je trip! Laat vooral ff van je horen erna! Heb je een beetje goede speakers/headset/oordopjes? Dat is namelijk wel erg bevorderlijk voor de beleving. Klik om te vergroten... Ja, die moxy vind ik ook echt een aanrader. Nou ik ook zin in de lsd haha. Volgens de dealer is het 150 mcg(dat neem ik wel met een korreltje zout). Dus denk ook wel dat een hele zegel gepast is. Ja ik heb geïnvesteerd in een jbl boombox 3 dus dat komt goed. Ik ben niet zo technologisch aangelegd dus als ik snap hoe laat ik dat wel weten. Happy trips!"
"New Dawn zei: Op 2 december heb ik om 20:15 een donkergroene tablet met (als het goed is...) 15mg 5-MeO-MiPT oraal ingenomen en ben toen lekker vroeg op bed gaan liggen om te spacen op muziek, maar het werd een moeizame avond, voor mij was die dosering te laag om visuals op te wekken (die heb ik jammer genoeg zelden met dit soort middelen) maar ik voelde wel behoorlijk wat fysiek ongemak waardoor ik niet lekker lag en me eerder een soort van rillerig voelde... Ik was blij dat het weer voorbij was, ook de gewenste afterglow (waar ik het grotendeels voor deed) is uitgebleven. De volgende keer neem ik het weer als ik aan het wandelen ben... Klik om te vergroten... Die donkergroene van 15 had ik ook ingeslagen. Zelfs 6 teveel van de vendor gekregen, die ook als amateuristisch word beoordeeld... Dus misschien maar even testen..."
"Handige tips van iedereen. Phenibut ga ik naar kijken. Ook zal ik experimenteren met volumetrisch stapelend doseren. Zelf heb ik ook een keer al-lad (300mcg), met 2ce (4mg nasaal) gecombineerd. Dat was wel een leuke ervaring. Alleen het geluid vervormde meer als dat ik het beter kon waarderen. Het geluid en zicht was wel mooi om zo mee te maken met een makkelijke headspace."
"Bedankt voor de update. Je lijkt al dichterbij een verbetering te zijn voor een betere levenskwaliteit. Niemand hier kan je een tip geven die je probleem zal ontheffen. Het moet ( vooral) uit jezelf komen."
"Hallo, Nieuw op het forum, maar kijk hier wel al een tijd rond. Heb geprobeerd te zoeken naar welke middelen heb beste zijn om muziek op te luisteren, maar heb hier niet concreet antwoord op gevonden Ik heb zelf ondervonden 5-meo-mipt hierbij te waarderen. Heeft iemand nog een aanrader voor? Ik zoek niet iets wat het geluid alleen vervormd. Het liefst verhoog ik mijn waardering voor de muziek Hartelijk dank!"