Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal mijn naam is gijs en ik ben 18 jaar oud eind 2023 kwam ik in aanraking voor het eerst met hard drugs 4mmc voor de eerste keer ik kan me die avond nog goed herrineren sjeezussss wat was dat gevoel bizar ik voelde me mega zelf verzekerd een lijpe euforie kick en de hele tijd iedereens oren van hun kop af praten de dag erna die dip pfffffff wat de fuck ik heb mezelf nog nooit zo leeg en somber gevoeld en het schuld gevoel wat ik had naar mijn ouders dat was ook oprecht niet normaal waar door alles nog kutter was ik heb besloten 2 dagen later het te vertellen tegen mijn ouders en daar waren ze heel erg blij mee ik deed de belofte om het niet meer te gebruiken maar een week later zat ik er al weer aan sjezus wat een klote spul is het niet veel later was het al het hele weekend en na nieuwjaar werd het eigenlijk elke dag en de hele dag door in het begin lukte het nog om met 1gr 2 dagen te overleven maar dat werd al snel 3/5gr per dag op gegeven moment ging ik ook niet meer naar school en werk en moest ik een andere manier vinden om aan mijn geld te komen dus besloot ik om geld te gaan stelen maakt niet uit van waar of van wie ik pakte het ik heb toen in die tijd 1000 euro aan spullen en geld gestolen van mijn ouders daar zijn ze achter gekomen en ben nu nog steeds bezig met de schulden af betalen het is onder tussen al dan een half jaar geleden en moet nog 450 eu aflossen er kwam een dag dat ik besloot andere drugs te gaan proberen ik heb toen in 1 week tijd xtc ketamine mdma 2-cb speed sos 3mmc en 2mmc geprobeerd dat beviel me heel erg goed waardoor ik nog meer afzwakte op het gegeven moment besloten mijn ouders om mij aan te melden bij yes we can clinics 24 april mocht ik daar starten ik weet nog goed mijn eerste dag in de kliniek wat een klote zooi ik wilde zo graag naar huis toe heb er ook alles aan gedaan om naar huis te gaan ben van hilvarenbeek weg gelopen naar tilburg omdat mijn opa en oma daar wonen maar toch de keuze gemaakt om weer terug te gaan in een van mijn laatste weken ben ik gaan strijden en werd ik herstel goeroe genoemd in de kliniek omdat ik super goed met herstel bezig was ik weet nog de dag dat ik uit de kliniek kwam pff wat een heftige en emotionele dag voor mij 1 maand na de kliniek heb ik weer 3mmc gebruikt voor de eerste keer met een andere jongen van de kliniek ik had na 3 maanden pauze door de kliniek 6gr gesnoven in me eentje pff da voelde toen zo lekker ik zei er toen ook bij eenmalig en ik ga t 1 x in de 3 maanden doen nou je raad het al weekje later zat ik er al weer aan bij een feestje van een vrkend van me daarna na dat feestje heb ik hert 5 weken niet gedaan en vanaf toen ben ik heel hard terug gevallen 2 vrijdags geleden heb ik na mijn werk 1 zakje 3mmc gehaald bij mijn dealer want ik dacht ik kan mezelf wel blessen de dag erna moest ik weer werken waar ik totaal niet op gerekend had dus ik in de stress want moest iets gaan verzinnen hoe ik alsnog kon gaan werken dus ik had toen weer 3gr bij gehaald goeie werk dag gehad nou 2 dagen later weer nieuwe 3m gehaald in de ochtend al geleik 2g en toen in de avond ook nog is 2g dat was letterlijk de volgende dag alweer op en heb toen iemand gemanipuleerd online die mij 70 euro wilde lenen dus heb toen op die woensdag geleik weer nieuwe 3mmc gehaald 5gr ik dacht dat ik het wel ff vol kon houden maar van die 5gr was nog maar 1,5g over de volbgende dag dus had ik online iemand opgelicht voor 80 euro zodat ik geleik nieuwe 6gr 3mmc kon gaan halen toen op zaterdaf heb ik ook nog 2gr m gekregen gratis en dat heb ik bijna allemaal al gebruikt ik was er zo klaar mee me lichaam was op en kon geen drugs meer zien dus heb toen van zaterdag tot zondag uit ge dipt en goed gegeten hmaandag 16 sep word wakker ik kijk in me broekzak ik heb nog 2g miauw over en nog 0.5g mdma ik heb bijna alles op school gebruikt en gtoen ik thuis kwam geleik weer nieuwe zooi gehaald om precies te zijn 1 pil 2-cb shy guy mario green 1gr mdma en nog 4gr miauw ik wil heel graag mijn leven weer op pakken door naar meetings te gaan een sponsor te zoeken etc maar ik weet gewoon niet hoe en ik ben bang om alles achter me te laten voor een nieuw leven omdat dit leven wat ik nu leef vertrouwt voelt snap je nou dit is mijn verhaal super fijn dat je het afgelezen hebt ik hoop dat ik wat fijne feedback kan krijgen"
""
"Hoi allemaal vandaag heb ik bij mijn dealer 2 gram 3mmc gekocht hij gaf mij 2 zakjes maar die zaten propvol met crystalen zie bijlage โฌ๏ธ ik heb denk ik wel voor 7/8gram aan miauw gekregen het is eigenlijk niet zo boeiend maar ik wilde het gewoon delen de crystallen zien er ook goed uit naar mijn mening"
"CuriousExplorer zei: Je bestelde er 2 en kreeg er 7/8? Als je wil dat het je dealer blijft zou ik het melden. ๐ Klik om te vergroten... Ja het lijkt gewoon ongelofelijk maar het is echt waar. Dit is mijn dealer waar ik op de pof kan halen ik heb eigenlijk een andere dealer die het gewoon bij mij in de brievenbus doet dus zo erg is t niet als ik dadelijk niet meer kan kopen daar๐ maar eerlijk is dit mijn geluksdag? Of ongeluksdag aangezien het niet gezond is๐ (ik kwam snel zijn huis binnen gelopen en hij gaf mij 2 zakjes hij had een joint vast dus denk dat die het niet door had hij was fk vaag๐)"
"Roze Olifant zei: Liggen die kristallen nou op een foto van je (overleden?) oma? ๐ Klik om te vergroten... Overgroot oma๐ (ze mag mee genieten)"
"hoi allemaal ik gebruik nu al een tijdje 3mmc alleen vind ik snuiven niks want mijn neus doet er teveel pijn door en is om de 15min verstopt ik had dus een vraag of je het ook in drinken zou kunnen oplossen en dat dan opdrinken hoeveel miauw zou ik dan in mijn drinken moeten doen en welk drinken is er het beste voor ik hoop dat jullie snel reageren ps (wie heeft er zin om gezellig te komen kletsen)"
"Mr. Jummy zei: Bommetje van maken, hoeveelheid hangt af van je tolerantie en lichaamsbouw, oraal en nasaal verschilt ook hoe het lichaam het verwerkt, PsychonautWiki is een goed vertrekpunt om dosis te bepalen. Maar, als ik je andere posts lees zou ik het signaal van een pijnlijke en verstopte serieus serieus nemen en een pauze nemen / hulp zoeken. Klik om te vergroten... ja dat begrijp ik maar ik heb met mezelf en mijn vriendin afspraken gemaakt heb nu nog 1 pil 2-cb 1.5gr mdma en 3gr miauw wat ik nog op mag maken daarna stop ik ik krijg dan elke week een drugs test en mijn vriendin houd mijn geld bij alleen mijn vraag was of dat ik het in drinken kan oplossen en hoe? heb net 0,2gr miauw in een klein glaasje met lauw water gedaan en voel hem weer behoorlijk lekker? hoe kan ik het beste via drinken doen en welk drinken is dan het beste om het te laten oplossen"
"Mr. Jummy zei: Water, en dan ook nog lauw? ๐คข Ik zou het dan gewoon met een glas cola of sinas mengen zodat je die chemische smaak zo min mogelijk proeft. Klik om te vergroten... hahahaah jaman was echt kenker smerig maar ja daarna spoelde ik het gewoon weg met optimel limoen zoo lekker"
"hoi allemaal ik gebruik af en toe bovenstaande middelen thuis dan ga ik op mijn telefoon luister muziek of ga wandelen wat zijn nou echt leuke dingen om te doen als je strak staat laat het me weten bijvoorbeeld op je telefoon wat is echt leuk om te doen of buiten"
"Hoi allemaal ik heb urine drugs testen gekocht voor methcathinonen (3mmc) ik heb net geplast en deed 4 druppeltjes erin en er kwam 1 streepje bij c betekend dit dan dat het echte 3mmc?"