Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Deranged zei: Knuffelen met je meisje. Klik om te vergroten... helemaal mee eens. Op I love techno de hele avond in de hal op de grond gezeten met mn dinnetje, alleen maar zitten vertellen en knuffelen. En de laatste twee uur loos gegaan in de schranz zaal"
"mijn eerste keer xtc op een feest (I love techno in gent afgelopen jaar), toen kwam 'ie ook hard aanzetten. Mijn vriendin en ik stonden in een van de zalen, en ineens BOEM, alles ging zo ontzettend druk en snel in mijn hoofd. Dus samen in de hal gaan zitten, watertje drinken, totdat het allemaal wat rustiger en fijner werd. Daar bijna de hele avond gezeten en zitten knuffelen, haha,"
"040_Eindhoven zei: om het uur een halfje bij te pakken. Klik om te vergroten... de hele nacht door?"
"niets. Wilde paddo's doen, maar zat niet 100% lekker in mn vel, dus dan maar liever niet"
"ik zie meestal afgeronde blokjes, die bewegen op de muziek. zo komen dan naar mn gezicht toe, gaan langzamer zodat ik het duidelijk kan zien, en bewegen dan snel weer de verte in"
"shokora zei: Het lijkt me dat je een kaleidoscope bedoelt? Dat is inderdaad een veel voorkomend type visual bij psychedelica . Al ik heb ik er zelf nog nooit 1 gezien , ik heb sowieso redelijk weinig closed eye visuals gehad =\\ Klik om te vergroten... ik eigenlijk alleen maar. Met ogen open heb ik geen visuals, meer een gevoel dat de 'sfeer' in een ruimte veranderd; alles lijkt bijvoorbeeld ineens heel retro."
"je linkt tweemaal dezelfde foto, en hij werkte niet zo wel: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? -alcohol -caffeine -nicotine -wiet -hasj -paddo's -xtc -speed"
"Varry zei: Kan je met je eikel de g-plek stimuleren. Wel een flexibele vriendin en penis voor nodig. Klik om te vergroten... die ^^"
"op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven. Wel goed om te zien dat het lukt met linken van foto's"