Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"8,7/10 Ik hou van aparte muziek! Dit haalde direct allerlei emoties bij mij naar boven! Als muziek dat al in de eerste seconden met mij kan doen, dan waardeer ik dat zeer!! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z3BaEDFuf9k[/youtube] Om even verder te gaan in aparte muziek. Deze heeft mijn Iraanse "mitfahrgelegenheit" mij gestuurd. Het is "East meats West""
"universal*flow zei: 8,7/10 Ik hou van aparte muziek! Dit haalde direct allerlei emoties bij mij naar boven! Als muziek dat al in de eerste seconden met mij kan doen, dan waardeer ik dat zeer!! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z3BaEDFuf9k[/youtube] Om even verder te gaan in aparte muziek. Deze heeft mijn Iraanse "mitfahrgelegenheit" mij gestuurd. Het is "East meats West" Klik om te vergroten... Waarom doet mijn filmpje het niet Dan nog maar de link: http://www.youtube.com/watch?v=z3BaEDFuf9k"
"Nederlandse festivals zijn te duur en duren vaak maar een dag.. alhoewel Solstice in Ruigoord echt top was!!! =D voor de rest alle buitenlandse Psychedelische underground festival. SUN festival in Hongarije was GEWELDIG, mischien zelfs gezien op Spuiten&slikken?"
"Thanks for sharing My favo is: Hatikwa - Lonely forest Zorg er voor dat je je speakers hard aan hebt staan"
"Die Goa-scene in Belgie ziet er vrolijk uit! Misschien maar eens tijd voor een bezoekje"
"mandragora zei: universal*flow zei: Die Goa-scene in Belgie ziet er vrolijk uit! Misschien maar eens tijd voor een bezoekje Klik om te vergroten... Zeker!! effe een andere cultuur opsnuiven haha, ach de goacultuur beperkt zich niet per land...Zulke feestjes hebben waar dan ook hun eigen cultuur en waardes of je nou in België staat of in Portugal of in Nederland....maakt niet uit. Where goa is..are happy people! Klik om te vergroten... Dat klopt! Ik heb nu in 3 landen de goa cultuur gesnoven. Londen, Amsterdam en Berlijn. Kleine verschillen zijn er, maar de Goa-cultuur is overal top Deze zomer maar eens kijken hoe het in Turkije zit met Goa-cultuur. Tree of life"
"Het nodige is hierboven al vermeld. Ik draag zelf altijd zachte lensen. heb met stappen nooit last van droge ogen icm. xtc, mdma of LSD. Wel als ik alleen maar blow, dan krijg ik vaak droge ogen. ERg vervelend. Iemand daar nog tips voor?"
"SmartieAndMe zei: universal*flow zei: Het nodige is hierboven al vermeld. Ik draag zelf altijd zachte lensen. heb met stappen nooit last van droge ogen icm. xtc, mdma of LSD. Wel als ik alleen maar blow, dan krijg ik vaak droge ogen. ERg vervelend. Iemand daar nog tips voor? Klik om te vergroten... Lenzen uitdoen? :P Klik om te vergroten... Surprisingly! Ik had gewacht op het antwoord: Stoppen met blowen Zonder lensen ben ik zo goed als blind, dus lensen uitdoen, kan ik alleen als ik thuis ben."
"Niet te veel gebruiken en veel fruit eten. Bananen en appels doen het goed =D"
"Re: jou favoriete trip nummer. Tijdens mijn LSD trip aan het strand, heb de hele cd van Pink Floyd -Dark side of the moon geluisterd Vooral Gig in the sky bracht my in een totaal andere wereld . En dan nog een prachtige zonsopgang! Ik ben gestorven!!"