Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word toch wel van GHB het scheefste. Want ik ben er al verschillende keren van neer gegaan. En pas uren daarna pas wakker geworden."
"Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken. Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen"