Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram. Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he..."
"Mac... zei: Overigens wel als je €10.00 betaald voor een gram pep, dan ben je zwaar belazerd. Klik om te vergroten... Ik woon in Belgie en wat je juist zegt klopt niet echt he! De dealer waar jij bij zat kocht gewoon alles in grote hoeveelheden! En ik betaal: 2,50€ per gram pep (per 100 afnemen), 0,50€ per pillentje (per 1000 bestellen) en als ik er 10.000 bestel kosten ze me maar 0,25€!, een flesje ghb (20ml) kost mij 8€ en coke kost mij 50€ per gram en als ik per 100 gram afneem dan kost het mij 30€. En de prijzen die bij discotheek (naam zeg ik niet, wil geen problems) waar uitgaan als normale prijzen worden aan gezien zijn als volgt gram pep kost 10€ (bij mij 6€), 3 pillen voor 10€ (bij me 5 voor 10€), flesje ghb van 20ml kost 15€ à 20€ (bij mij 10€), coke verkoop ik bijna niet dus verkoop ik het tegen 50€ wat daar ook de normale prijs is. Dus prijzen verschillen nogal he! Ik verkoop ook eerder meer aan kleindere dealers die het dan weer op hun eigen verder verkopen. Maar voor die dealers tellen dan ook natuurlijk weer andere prijzen. Mod als je vind dat dit bericht te ver gaat dan mijn exuuses er voor! Ik wil geen personen aan zetten om drugs te kopen of te gebruiken! Ik wil mensen er niet aan zetten om bij mij te kopen, en moesten mensen geinterseerd nu hier door geraakt zijn... Spijtig ik verkoop geen drugs via het internet dus hoef je me zeker geen pm te sturen! Dus heeft dit bericht enkel willen laten zien dat er wel verschil is tussen dealers en hun afname van het product."
"Ow sorry... Maar bij ons is discotheek prijzen bij veel dealers ook hun gewone prijs.. is dat bij jullie niet?"
"crazy jack zei: als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer... gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar.... Klik om te vergroten... Het wordt pas slecht als je begint te bezeffen hoe zwaar je lichaam al beschadicht is... en dan is het al te laat.... Probeer dan maar te stoppen. Het is mij nog altijd niet gelukt en zal mij ook op mijn ééntje niet lukken... Maar ik het er zelf voor gekeuzen om het uit te proberen en nooit gebruikt om ergens bij te horen... en dat hoor ik soms wel dat mensen van 15, 16 of 17 jaar gewoon gebruiken om er bij te horen... En meisjes, speed gebruik je niet als een diéét! Vanaf dat je er mee stopt word je 2x zo dik dan je nu bent. Als je het doet doe het dan voor wat het hoort wakker blijven en niet zo als het gekende "speed dieet"."
"Lees mijn bericht iets hoger en dan weet je het... Veel pijn aan borst en aan het kopje... En zonder ben wel aan het proberen maar na 3 of 4 dagen moet ik toch wel mijn lijntje hebben... daarom niet echt gestopt dus... maar al beter dan dat je op staat met een lijn naast je en gaat slapen met een lijntje in je neus als je begrijpt..."
"Je snapt het niet echt denk ik... hoe lang gebruik je al? En wat heb jij allemaal al door je neus gehaalt of gewoon gedaan wat betreft drugs... Ik weet echt wel waar ik het over heb het begon voor de fun maar dan dag in dag uit gebruiken.... En je gaat mij niet vertellen dat je van speed geen lichaammelijke klachten gaat krijgen na een jaar dagelijks gebruik...."
"Die niet goed weten wat er allemaal gebeurd is valt nog reuze mee hoor... Maar inderdaad je gesprekken zullen moeilijk zijn je moet op die momenten maar eens moeilijke woorden gebruiken zo als idivalitet of zo iets je hoort je zelf het hellemaal niet kunnen vertellen je zult zo als je vroeger toen je de woordjes hebt geleerd het woord moeten afbreken en zeggen in-di-val-li-teit.... anders krijg je het toch niet gezegt. Natuurlijk elke drugs geeft de dag er na zo wel het gevoel van wow pitten leeg dus eigelijk.... Wat je ook zal kunnen hebben omdat je al redelijk gebruikt op een nachtje dat je stemmen gaat horen dit kan wel raar doen als je dat nog nooit hebt gehad. Maar als je even op dit forum rond kijkt en leest wat de andere gebruikers hun ervaringen zijn dan kan je ook al veel weten wat je te wachten staat. Ik zou zeggen geniet van je lijntje dit weekend!"
"Ik gebruik zelf ghb, pep, sos en wiet... af en toe eens wat anders paddo's of lsd is ook wel leuk! Wat je zegt is waar maar elke keer kan je ook andere effecten hebben van drugs! Bv heb ik veel dat ik na gebruik agrsief sta en neem ik dan een lijntje dan ben ik super gevoelig en ben ik iemand die mijn vriendin super veel aandacht geef... Maar Bv in een discotheek en ik heb een lijn op dan ben ik daar de flachkop die zijn amuseert je kop naar boven en alles maar geven op die muziek de muziek neemt je meee in de sfeer ook wat voor liedje dat ze dan draaien... Maar heb ook al veel rare dingen mee gemaakt maar als je bv 2 weken lang 24/24 aan pep zit en dan stopt dan heb je letterlijk een week nodig om terug normaal te zijn heb zo echt die week liggen slapen en enkel mijn wekker gezet om dan eens effe te gaan eten en word enkel wakker als ik naar de wc moest... Maar zo heb ik over alles wel mijn ervaringen want ben vanaf mijn 13 al beginnen dingen proberen en vanaf mijn 16 ben ik speed beginnen gebruiken van wege dat je dit minst hard ziet aan de persoon. Coke zie je gewoon niet behalve aan de ogen maar je hebt er ook geen afkick normaal gezien... Maar is te duur voor mij ze ne!"
"Ik snap dat voor mensen die zelf niet gebruik maken van dit middel schrik van krijgen, GHB is zeker niet onschuldig, veel ghb gebruikers vinden het net de max om het punt te vinden om net niet noc te gaan (zoals wij hier zeggen hier). Dit is net het gevaar want GHB wordt vooral gemaakt in de garage bij iemand thuis (zoals veel drugs). Maar daar door zitten er veel verschillen tussen de GHB. Men zal niet op 1.2.3 verslaaft geraken van GHB, maar GHB is een natuurlijk product dat terug te vinden is in je lichaam, naar maten zal je meer en meer moeten gebruiken om het zelfde effect te hebben als vorige keer.... Daar begint het allemaal mee... Naar maten zal je het moeten gebruiken om normaal in het leven te staan en dan wordt het tijd om met dokter te gaan praten. Maar dat alles ter buiten, als je het af en toe eens gebruikt tijdens het fitnessen of tijdens het uitgaan, en NIET in overdrijft in je hoeveelheden dan kan dit zeker een leuke avond worden.."
"Weet niet hoe het juist is bij jullie hier moet een termijn gezegt worden dus bv je krijgt een maand om voor een oplossing te gaan zoeken... Maar drugs is wel een zeer goede reden om je letterlijk op straat te gooien... Vind het allemaal stom! Laat ons toch gewoon doen, laat ons genieten van ons spul en dat spul moet toch ergens aangemaakt worden! Nee maar vind wel dat ze ons wat met rust moeten laten het is toch mijn vrije keuze om een lijntje te leggen of om een pillentje te steken?!"