Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, Ik neem na een festival 3m altijd een benzo om 3 redenen: 1. Geen naar gevoel tijdens de come-down 2. Geen plafonddienst 3. Goede nachtrust in diepe slaap (waardoor de hangover veel minder is) Nu heeft mijn leverancier mijn favoriete substantie niet meer op voorraad, en het is ook niet bekend wanneer deze wél weer op voorraad is. Ik zoek dus een alternatief en wil graag jullie ervaringen horen, omdat ik lees dat er nogal wat verschillen in de varianten benzos zitten. Ik nam altijd 0.5mg Flunitrazolam, dat was voor mij echt perfect (weeg 115kg), met een kwartier voel ik mijn hartslag dalen en val kort daarna met een fijn gevoel in een diepe slaap. Schiet maar raak!"
"OtherShore zei: Stevig dosis. Klik om te vergroten... Dat is inderdaad een stevige dosis, maar de helft van die dosering werkte voor mij helaas minder goed. Ik heb dat in totaal 3x geprobeerd voordat ik overging naar het dubbele. Ik zat bijvoorbeeld continu in het stadium 'net wel, net niet' in slaap, dat is super frustrerend wanneer je gewoon wil slapen. En als je dan eenmaal in slaap bent gekomen merkte ik toch dat ik niet zo diep sliep waardoor ik me vermoeider voelde de dag erna. OtherShore zei: Je zou bromazolam kunnen proberen. De pellets zijn 2,5 of 3 mg, maar dat is eigenlijk een dubbele dosis (een normale dosis is een halve pellet). Aangezien je van flunitrazolam ook een dubbele dosis neemt, kun je een hele pellet nemen. Hou er wel rekening mee dat bromazolam langer doorwerkt dan flunitrazolam, dus je zult soms niet helemaal fris wakker worden. Klik om te vergroten... Bedankt voor de suggestie. Wat is 'langer'? Ik zet nooit een wekker de dag nadat ik gebruikt heb. Met fluni pak ik de ene keer netjes 8 uur, maar 10-12 uur komt ook wel eens voor, nooit minder in ieder geval. Ik merk zelf niet veel van de fluni de dag daarna, althans, dat denk ik. Genoeg andere aanleidingen te verzinnen van m'n traag-/vermoeidheid, zoals het vele bewegen, weinig eten, 3m zelf, etc."
"Speedboot zei: Bromazolam will do the trick. Maar de dag erna ben ik altijd zo duf als een konijn. Ik gebruik ook graag een benzo na uppers maar het is een slippery slope. Je zegt zelf al dat de hangover minder is = sneller weer opnieuw doen. En van benzo's afkicken wil je niet... Klik om te vergroten... Ik gebruik alleen 3m op festivals, en de benzo's neem ik alleen nadat ik 3m heb gebruikt. Dat heb ik met mijzelf afgesproken en daar ga ik mijzelf ook aan houden MR_CHIP zei: Goede nachtrust in diepe slaap (waardoor de hangover veel minder is) dit is onjuist benzo's remmen de fase waarin je herstelt fysiek en mentaal Klik om te vergroten... Dit was een statement naar eigen ervaring. Ik ben vaak genoeg zonder benzo's in slaap gevallen na een 3m-sessie, maar ik merk toch wel degelijk verschil in mijn energieniveau nadat ik ontwaakt ben. Heb je leesvoer?"
"Mevrouw Pløp zei: Kun je om 6 uur 's ochtends gewoon lekker gaan slapen alsof je niks gebruikt hebt? Denk het niet. Dan ben je dus nog gewoon onder invloed. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan slaap. Zorg gewoon dat je niet auto hoeft te rijden na een nacht doorhalen. Klik om te vergroten... Als ik om 12 uur m'n laatste punt heb genomen, dan slaap ik om 3 uur gewoon New Dawn zei: Ik kom dit topic tegen dat over 3-MMC en autorijden gaat... Jammer genoeg wordt daar praktisch alleen gesproken over het feit dat je niet onder invloed moet gaan rijden... Maar dat weet je al, het officiele antwoord lijkt "Dat weten we gewoon niet" te zijn... Hier staat een stukje tekst over de aantoonbaarheid van het gebruik, het is allemaal onduidelijk, maar het lijkt me dat ze je pas verdenken van gebruik als je niet helder overkomt, en dat jij dus vooral risico loopt op persoonlijke ellende als je zelf ook wel door zou moeten hebben dat je gewoon niets achter het stuur te zoeken hebt... Maar dat zegt nog steeds niets over het risico voor de mensen om je heen... Ik heb jaren geworsteld met dezelfde vraag omtrend aantoonbare restanten cannabis in mijn systeem, het antwoord is hier ook vaak geweest: Je moet gewoon niet rijden als je geblowd hebt!!!!!! ... DUH! Maar wanneer mag het dan wel weer?? Klik om te vergroten... Als we het niet weten, hoe bepaalt de politie dan wat de grens is voor 3MMC? Wiet heeft bijv een max thc gehalte, alcohol een max promillage, hoe wordt dat voor 3MMC bepaald?"
"Dit weekend een 150ug zegel gehad. Wat was dat een ervaring zeg 🥰 Ik was enorm relaxed, alles om mij heen ademde, en ik zag heel veel dieren in houtwerk; honden, beren, wolven, katten, leeuwen, vossen, etc. Ik heb voornamelijk muziekvideos op YouTube gekeken. Sommige nummers van 3 minuten duurden voor mijn gevoel soms wel 10 of 15 minuten, echt geweldig. De video-clips die erbij hoorden ging ik helemaal in op, het leek net alsof ik er bij was. Graag zou ik tips ontvangen voor videos/muziek die ik de volgende keer kan bekijken (kleurrijke videos deden het goed!) Ik merkte wel dat het zoeken naar videos soms wat moeizaam ging. Mijn scherm bewoog namelijk ook en ik kon niet meer helder nadenken welke nummers ik wilde luisteren of was er gewoon veel vergeten. De volgende keer moet ik me op dat vlak dus iets beter voorbereiden. Ook 4k landschap, en dieren en ruimtevideos waren erg fascinerend om naar te kijken. Qua eten had ik echt totaal geen honger. Normaal gesproken eet ik best veel, maar ik heb gewoon de hele trip niks gegeten op wat stukjes fruit en chocola na die ik speciaal gehaald had. Bizar was dat, nog nooit zo lang zonder eten gekund zonder dat ik honger kreeg. Soms zag het fruit/chocola er lekker uit maar had ik totaal geen zin om dat te eten, heel apart. Fruit en chocola is trouwens een aanrader om erbij te hebben, de smaken en texturen leken vele malen intenser. De come-up heeft bij mij toch wel anderhalf uur geduurd, note to self. Ook het 12-uur lang niet kunnen slapen was van toepassing. Het enige nadelige effect was een klein beetje hoofdpijn de dag erna, maar dat is ook niet zo gek als je hersenen op volle toeren draaien . Ik denk niet dat ik ooit nog terugga naar die ranzige truffels, de kans is groter dat ik ooit iets van de 2C-familie neem, maar truffels (en de lege maag eis) zet ik dan graag van me af. Ik denk dat de piek zo ongeveer 2 tot 3 uur heeft geduurd. Dit was zeker niet de laatste keer voor mij en kijk nu al uit naar de volgende keer!"
"0t0lerance zei: Ja leuk om te lezen hoor, vond je de 12 uur niet aan de lange kant? Wat betreft de ranzige truffels, helemaal gelijk walgelijk zurige metaal-achtige smaak kan ik me nog herinneren. Klik om te vergroten... 12 uur was vrij lang om niet te slapen inderdaad, de intensiteit van de trip was al wel enorm afgenomen in de laatste uurtjes. Ik had de zegel rond 14:30 genomen, rond 16:00 begon ie in te kicken. Ik ging naar bed rond 03:30 en viel in slaap rond 04:30-05:00. De volgende keer ga ik toch wat eerder op de middag beginnen Wat me opvalt is dat de afgelopen dagen het een stuk rustiger is in mijn hoofd (ondanks de mini hoofdpijn). Ik heb de afgelopen jaren veel depressieve klachten gehad door mijn ontzettend zware (pre-)master en gebrek aan sociale contacten (dit was ook pre-covid en kwam door de druk van de studie). Ik moet er wel bij vermelden dat ik geen zelfmoordneigingen oid had. In tegenstelling tot de meesten zie ik wel licht aan het einde van de tunnel waar ik me aan kan vasthouden om mezelf er doorheen te slepen (bijna diploma gehaald, waarna ik aan mijn leven kan 'beginnen'). Mede door die klachten kon ik heel moeilijk 'stoppen met nadenken', negatieve gedachtes uit de weg gaan of stoppen met het overdenken van bepaalde dingen. Nu ik afgelopen weekend zo'n trip heb gehad ben ik gewoon een stuk rustiger in mijn hoofd en heb ook niet zo veel last van negatieve gedachtes. Daarnaast ervaar ik een minder opgejaagd gevoel door alle druk die erachter zit. Dit is echt geweldig! Ik hoop dat dit aanhoudt. Het viel me als eerste op bij het mediteren de opvolgende dag. Het ging gewoon 10x makkelijker om de focus op mijn ademhaling te houden in plaats van continue af te dwalen in gedachtes. Na de sessie ging ik erop letten gedurende de dag, het bleef aanhouden, zelfs nu nog (2 dagen erna) Ook wil ik vermelden dat ik afgelopen weekend gewoon een zitter had, ik was dus niet alleen en voelde me op die dag zelf prima. Als ik mezelf niet goed voelde die dag had ik het natuurlijk uitgesteld."
"Hoi iedereen! Met mijn goede voornemens van dit jaar wil ik meer de focus op mijn welzijn en mentale gezondheid leggen naast de jarenlange focus op de fysieke gezondheid. Hierbij ben ik sinds dag 1 actief aan het mediteren geslagen, elke dag 2x10 minuten, en ik hoop dit te kunnen aanvullen met het microdoseren van 1cP-LSD. Daarbij heb ik bedacht het op de volgende manier te willen doen: Dosering: 20mcg Interval: Om de dag Duur: 4 weken + 2 weken rust Na 6 weken evalueer ik de voorgaande periode waarna ik wellicht verder ga op dezelfde manier of eventuele aanpassing doe aan de dosering of duur van een cycle. Ik heb geen ervaring met LSD, maar wel met truffels: 10, 15, 15 en 20 gram in die volgorde, allemaal in het afgelopen half jaar. Bij 10 gram merkte ik niet zo heel veel, alleen dat ik een beetje rustig werd en in stilte kon nadenken naast een klein beetje visuals, bij de laatste trip met 20 gram was het effect logischerwijs een stuk sterker. Wat ik vaak lees is dat een truffel trip tussen de 4-6 uur duurt, echter duurde de laatste trip bijvoorbeeld maar 2 uur exclusief de 45-60 min waar je wacht op het moment dat het inkickt. Het kan natuurlijk zijn dat dit te maken heeft met mijn lichaam (correct me if I'm wrong). 1.96 en 115kg met een 9-10% vp. Ik las ook ergens in een topic (volgens mij degene die 100x dosis wilde nemen) dat je lichaamsgewicht invloed kan hebben op de dosering. Dus mijn vragen: - Is de genoemde dosering goed genoeg om mee te beginnen met mijn stats? - Stel dat ik een keer een volwaardige trip wil doen van 150mcg in die periode van 4 weken, "werkt" de microdosing daarna nog wel? Ik las namelijk ook dat het verstandig is om minimaal 4 weken tussen trips te houden, maar hoe zit dit met het microdosen? - Uiteraard wil ik dit alles wel veilig doen, ik moet het dan nog ergens vandaan halen, maar ik las dat het veiliger was om 1cP-LSD te halen in verband met de accuraatheid van de doseringen, die schijnen accurater te zijn dan normale LSD die soms als 200mcg verkocht worden maar soms maar 80mcg bevatten, kan iemand dat nogmaals bevestigen? - Kan ik beter de blotters halen die al microdosed zijn of de normaal gedoseerde blotters en die oplossen in een pipetflesje en zelf doseren? Tips en adviezen zijn altijd welkom! Ik zal proberen een weeklogje te maken als ik er eenmaal aan begin Groetjes!"
"@Hierboven, bedankt voor de reacties. Is een 1 day on, 2 days off dan nog steeds aan te raden met 10ug of was dat voor de 20ug bedoeld? Ik heb me eventjes ingelezen in het doseren met een pipetflesje, maar dat stel ik nog eventjes uit voordat ik die spullen aan ga schaffen. Ik wil eerst even aanzien hoe het knippen bevalt, mocht ik een te groot verschil merken dan zal ik daar naar overgaan. Ik zal een volwaardige trip uitstellen totdat de cycle voorbij is. Ik kan niks vinden over een 'serotininecyclus', zou je dit kunnen belichten?"
"Oke dan zal ik beginnen met een 1-2 interval, bedankt voor je antwoord. Nog 1 laatste vraag. Ik zie in veel topics dat blotters lucht- en lichtdicht verpakt moeten worden. Hoe zit dit met de kleine stukjes die ik ga knippen voor de md? Hoe bewaar je die?"
"Nou ik heb de boel vandaag eindelijk binnen gekregen terwijl ik zaterdag al besteld had, PostNL is traag deze dagen. Ik verbaasde mij erover dat die zegels zo minuscuul zijn, volgens mij maar een halve cm lang en breed. Het leek mij daarom ook handiger om ze in 8 driehoekjes te knippen aangezien ik niet bepaald de vaste handen van een chirurg heb. Dat lukte me prima, dus ze zijn nu ongeveer 12.5ug per stuk. Ik zal de 1-2 interval aanhouden. Met 8 driehoekjes kom ik op 24 dagen uit, ofwel bijna 3.5 week, na die tijd zal ik evalueren. Ik heb wel meerdere zegels besteld, maar deze heb ik nog even heel ingepakt om te kijken wat het effect zal zijn van de eerste cycle. Ik neem morgenochtend het eerste driehoekje"