Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke fool bedankt voor je tijd. Het is echt zwaar!!! ba"
"nee ik ben nou te snel gegaan dat weet ik! maar wil waar ik nu op zit langzaam afbouwen. maar vraag me af hoe lang duurt het totdat je lichaam aan een bepaalde mg gewend is . morgen is de elfde dag al namelijk en wil niet omhoog gaan. mijn huisarts weet niet eens dat ik ze heb. ja weet het, het is een puinhoop ben ook radeloos. ik zit nu op 60 mg !"
"hahahah nee oke maar ik schaam me ervoor dus dat doe ik liever niet! heb je geen idee hoelang het ongeveer duurt tot je lichaam gewend is?"
"ik zou echt bijna opgeven!"
"Hoe lang duurt het voor je weer de oude bent naar flink feestweekend?"
"ik heb erg last van depressie"
"ik zit in het schuitje, stap morgen ook over op diazepam maar vind t doodeng"
"Hallo ik had een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik heb natuurlijk wel al gegoogeld maar kom er niet uit. Wat zijn de verschillen tussen oxazepam en diazepam? ik slik nu oxazepam maar wil er van af maar lukt niet, zou het een optie zijn over tes tappen naar de diazepam .. ik hoop dat jullie me kunnen helpen liefs"
"pfffff heb t zo zwaar"
"Dank jullie voor de reacties! ik vroeg nog af als ik overstap ik dan ontwenningsverschijnselen van de oxazepam krijg, of dat ze goed opgevangen worden door de diazepam? ik vind doodeng allemaal en bang wat komen gaat. alvast bedankt liefs"