Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar gevoel

raar gevoel

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
oke fool bedankt voor je tijd.
Het is echt zwaar!!! ba :(
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben aan het afbouwen met de oxazepam maar ik heb zo raar gevoel in mijn hoofd?
herkennen jullie dat? en hoe lang blijft dit aanhouden? ik word er stapel gek van. en heb 0 energie. ik zit al op dag 10 en het is nog steeds niet minder :confused:

Hopelijk kunnen jullie me helpen of hebben jullie goede tips.
Ik slaap wel goed

Liefs
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben bang dat dit wel zal aanhouden totdat je de afbouw helemaal afgerond hebt en aan de 0-dosering gewend bent. Misschien iets om te bespreken met een professional, mits je onder zijn/haar begeleiding afbouwt?
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
maar als je rustig afbouwt moet je lichaam toch wennen aan bepaalde hoeveelheid
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je rustig genoeg afbouwt wel ja, dat klopt. Als je het gevoel hebt dat je dat doet zou ik gewoon eventjes met je huisarts praten. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
In dat geval zou ik gewoon proberen het even te accepteren en wachten totdat je lichaam hieraan gewend is voordat je verder gaat, afbouwen met een kortwerkende benzo is nou eenmaal lastiger dan met een langwerkende benzo.

Als je je echt zorgen maakt kun je ook rustig tegen je huisarts vertellen dat je oxazepam slikt hoor, hij zal echt de politie niet gaan bellen. :P
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahah nee oke maar ik schaam me ervoor dus dat doe ik liever niet! heb je geen idee hoelang het ongeveer duurt tot je lichaam gewend is?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat durf ik zo niet te zeggen, dat hangt van teveel factoren af. Kom je vanzelf achter, tenzij je over je schaamte heenzet. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen probleem, sterke ermee in ieder geval! Het zal eventjes tijd kosten, maar nuchter kan zoveel meer waard zijn! :)
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zou echt bijna opgeven!
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nee ik ben nou te snel gegaan dat weet ik! maar wil waar ik nu op zit langzaam afbouwen. maar vraag me af hoe lang duurt het totdat je lichaam aan een bepaalde mg gewend is . morgen is de elfde dag al namelijk en wil niet omhoog gaan. mijn huisarts weet niet eens dat ik ze heb.
ja weet het, het is een puinhoop ben ook radeloos. ik zit nu op 60 mg !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."