Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe lang duurt het voor je weer de oude bent naar flink feestweekend?"
"ik heb erg last van depressie"
"ik zit in het schuitje, stap morgen ook over op diazepam maar vind t doodeng"
"oke fool bedankt voor je tijd. Het is echt zwaar!!! ba"
"knap van je hoor respect"
"bedankt voor jullie reacties, het is idd erg zwaar maar MOET gewoon volhouden dus alle tips zijn welkom en vind het fijn om ervaringen uittewisselen. bedankt iig"
"hoi alle ik zit op 2 dia `s per dag van tien mg maar ik heb vandaag nog niet genomen en heb nergens last van. Is dat normaal of kan dat niet en krijg ik straks ineens een klap"
"Fool zei: Diazepam werkt erg lang door en daarom zul je relatief laat pas afkickverschijnselen krijgen. Als je een afbouwschema hebt raad ik je aan om deze te volgen en niet pas je pillen in te nemen zodra je last van afkickverschijnselen krijgt, dan wisselt je bloedspiegel te veel. Klik om te vergroten... dank je wel, daar heb je misschien wel gelijk in, ik zit nu op 20 mg dia maar moet dadelijk weer overschakelen op de oxazepam omdat ik niet meer aan dia s kan komen alleen aan oxa `s , wat adviseer je mij hoeveel mg oxa`s moet gaan slikken. en 2o mg dia met hoeveel oxa komt dat ong overeen. snap niks van die tabellen. alvast bedankt"
"nee dat gaat niet, ik kan er niet mee naar een verslavingsarts, probeer wel aan dia`s te komen. en via internet een afbouwschema te hanteren bedankt iig."
"nee ik ben nou te snel gegaan dat weet ik! maar wil waar ik nu op zit langzaam afbouwen. maar vraag me af hoe lang duurt het totdat je lichaam aan een bepaalde mg gewend is . morgen is de elfde dag al namelijk en wil niet omhoog gaan. mijn huisarts weet niet eens dat ik ze heb. ja weet het, het is een puinhoop ben ook radeloos. ik zit nu op 60 mg !"