Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sniffle88 zei: Ik ga binnenkort voor het eerst aan de ketamine. Zou graag eens het wel bekende k-hole bereiken. Maar wel op een veilige manier. Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer? Of zou ik beter eerst eens 1 of 2x wat minder gebruiken om te zien wat voor effect het heeft?. Ik heb 1 gram besteld dus dit zou genoeg moeten zijn voor denk 2x normale dosering en voor het k-hole moment. En als je nu in het k hole moment zit en dit voelt helemaal niet fijn is er dan iets wat je kunt doen zodat je er weer wat relaxter onder word? Met xtc heb ik wel eens paniek aanvallen gehad en als iemand dan rustig praat dan is het meestal weer snel voorbij. Kan ik het ook in een capsule doen of toch beter snuiven. Klik om te vergroten... sowieso niet meteen voor die k-hole gaan, eerst 2-3 x proberen, als je toch voor die k-hole wilt gaan de eerste keer doe het met iemand waar je je fijn bij voelt voor het geval het toch mis weet te gaan.. veel plezier in ieder geval!"
"goede stap! ik herken je: "het leven in een leugen". Ben erg jaloers, wil zelf al weken stoppen maar 3m is voor mij de enige ontsnapping van mijn thuissituatie. Ik ben erg benieuwd naar je progressie, veel succes! (misschien weet jij me te motiveren om hetzelfde te doen )"
"Hai, Ik heb binnenkort 2 raves op de planning staan waar 7 dagen tussen zit. Nou gebruik ik niet elke keer op een rave maar vind ik het met een beetje x of 3m toch wel veel nicer. Ik vroeg me daarom af of ik het eerste weekend 3m kan gebruiken en de tweede alleen xtc. Ik weet dat 3m ook werkt op serotonine, maar uit eigen ervaring kan ik meerdere weekenden achter elkaar lekker gaan op 3mmc zonder dip oid. tweede rave nuchter kan dus ook, of beide aan de 3m. ben benieuwd hoe jullie hier over denken"
"roken aan de xtc/mdma voelt bij mij alsof je gewoon aan het ademen bent maar dan net iets warmer, rook altijd zo 2 pakjes weg op een avond aan de pillen. Nog nooit misselijk van geworden oid."
"combineren sterk af te raden, spreek uit ervaring. Had met 3 vrienden 2cb gedaan, toen er 2 bedachten 3mmc bij te nemen na ongeveer 2,5 uur. Hebben hele avond last gehad van misselijkheid, kotsen, flinke paranoia (combinatie met 2cb maakte het alleen maar erger), aggresief naar iedereen. Niet doen zou ik dus zeggen, even wachten tot de een is uitgewerkt :0"