Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Trouwens,er staat dat het je serotonine vrijgeeft,dan heb je toch een kater????? Dit is de reden dat ik het ook niet heb gebruikt,maar aan en maat van me heb gegeven,hij had de hele gram opgemaakt die avond en ik was de sitter,kan je zeggen hij werd ziekelijk euforisch en sweet. Je kan niet zomaar dat stofje in je hoofd opgebruiken en je daarna normaal voelen dat is onmogelijk. Hoeveel serotin je ook heb opgebouwd met zo'n hoeveelheid gaat het gewoon op,je laat het op een onnatuurlijke manier vrijkomen dan ga je meestal bijna altijd echt wel op de blaren zitten.. Maar mannen doen altijd wel stoer over het geen kater hebben.."
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' he mandragora,stop met je oordelen,doe dat lekker ergens anders. Zo achter je toetsenbord anderen afzeiken bah zielig persoon ben je dan. Ik vind het een vet tripreport!en ga de apb zekers ook proberen. mandrogera hou jij het lekker bij mdma ofzo wordt je misschien nog chronisch depressief straks,hou je tenminste je waffel. greeeeeeetzzz!!!!!!!!!!"
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' wat zei je mandraiets...? Wil je me msn lieverd kunnen we rustig er even samen uit komen.. Jou reacties doen me denken aan me opa en oma,zit je soms gefrustreerd in een bejaardetehuis? Sterkte"
"Ik heb zondagmiddag en flinke lijn gelegd voor mezelf tripketa gemixt met standaard keta. Ik was al bijna 2 dagen wakker door iets te sterk uitgevallen speed..was zo klaar met dat rondhangen en niet kunnen slapen. Ik lag op me bed staartde naar plafond en die begon te golven ik voelde hoe ik in me matras werd gezogen zo'n zwaar gevoel. Eerst beetje angstig maar wist dat ik dit wilde en begon en reis van prachtige groene wouden en de rest kan ik me niet herrineren. Het was vermoeiend dat wel maar zwart gat?nee dat krijg ik alleen misschien als ik het snachts zou doen en niet de zon op me huid zou voelen. 'snachts trippen vind ik zowiezo niet zo chill. Greeeetzz"