Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"caprimix,nederwiet"
"Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw."
"BT2303 zei: Hey allemaal. Dit is misschien een heel stom topic, maar daar gaat het nu niet om. :P Ik heb tot nu toe nog geen harddrugs gebruikt. Dit komt niet omdat ik het niet tegenkom of omdat ik anti-harddrugs ben. Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op. Mijn vrienden staan gewoon niet zo erg open voor experimenteren zoals ik ervoor open sta. Er is een persoon die daar voor open staat, maar als ik drugs met hem gebruik, of met hem ga drinken, ga ik me altijd aan hem ergeren. Ik zou gewoon het liefst met een van mijn vrienden willen trippen/gaan of wat dan ook, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat kan brengen. Ik ben ook bang dat ik uit de groep wordt gegooid als ik bijvoorbeeld op een festival wat zou kopen. Zijn jullie ook in je eentje begonnen of werden jullie meer door de groep meegenomen? Of typ ik nou een verhaaltje wat nergens op slaat? Klik om te vergroten... als ik jou was zou ik heb niet alleen doen, met harddrugs weet je maar nooit wat er gebeurt. En je moet drugs niet met mensen doen waaraan je je ergert, want dan kan de drug verkeerd vallen."