#1
Avond!
Wij zijn van plan om drie dagen naar Awakenings festival te gaan komende zomer.
Ik weet dat er al meerdere threads zijn waarin wordt gevraagd wat het beste 'plan van aanpak' is mbt drugs. Echter, wij zijn nog niet zo ervaren op dit gebied en hebben alleen nog maar ervaring met MDMA (XTC). Wij willen dit komende zomer op Awakenings gaan gebruiken maar het lijkt mij onverstandig om dit drie dagen lang te doen
.
Tot nu toe hebben wij voor ogen om de eerste dag (avond) een paar biertjes te drinken, de tweede dag (tevens de langste, tot 01:00) XTC te gebruiken. Ik wil graag van jullie weten hoe wij het minst 'onverstandig onverstandig' kunnen doen op de derde dag.
Ik snap dat het natuurlijk het verstandigst is om lekker nuchter te feesten en wie weet doen wij dit ook. Maar wij willen ons iig graag oriënteren op andere mogelijkheden (3MMC, 6APB, 2CB, etc.). Wij zijn niet bepaald fan van iets door de neus (of niet nodig om zorgen over te maken?)
Ik zou jullie advies enorm waarderen!
Veel dank alvast!
P.S.: Wij zijn van plan om met zijn tweeën te gaan kamperen in ons eigen tentje. Mochten jullie nog tips of opmerkingen hebben mbt praktische zaken dan is dat meer dan welkom!
Wij zijn van plan om drie dagen naar Awakenings festival te gaan komende zomer.
Ik weet dat er al meerdere threads zijn waarin wordt gevraagd wat het beste 'plan van aanpak' is mbt drugs. Echter, wij zijn nog niet zo ervaren op dit gebied en hebben alleen nog maar ervaring met MDMA (XTC). Wij willen dit komende zomer op Awakenings gaan gebruiken maar het lijkt mij onverstandig om dit drie dagen lang te doen
Tot nu toe hebben wij voor ogen om de eerste dag (avond) een paar biertjes te drinken, de tweede dag (tevens de langste, tot 01:00) XTC te gebruiken. Ik wil graag van jullie weten hoe wij het minst 'onverstandig onverstandig' kunnen doen op de derde dag.
Ik snap dat het natuurlijk het verstandigst is om lekker nuchter te feesten en wie weet doen wij dit ook. Maar wij willen ons iig graag oriënteren op andere mogelijkheden (3MMC, 6APB, 2CB, etc.). Wij zijn niet bepaald fan van iets door de neus (of niet nodig om zorgen over te maken?)
Ik zou jullie advies enorm waarderen!
Veel dank alvast!
P.S.: Wij zijn van plan om met zijn tweeën te gaan kamperen in ons eigen tentje. Mochten jullie nog tips of opmerkingen hebben mbt praktische zaken dan is dat meer dan welkom!