Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruikte vroeger drugs omdat mensen zeiden van je moet dat niet doen je gaat daar dood van en al... ik heb onlangs ook naar t spoed geweest omdat ik een paar dagen vanalles door elkaar gebruikt had, ik had lsd genomen, heroÏne gerookt, coke gebased en speed gespoten en geblowt ook natuurlijk de dag erna (vermoedelijk omdat de heroÏne uit aan t werken was) kreeg ik net flitsen en woesh woesh woesh (ik kan het niet verwoorden) in mijn kop en ik dacht echt dat ik ging sterven dus ben ik maar naar t spoed geweest. Nu gebruik ik af en toe nog es maar niet meer met excessen want het is tricky... Misschien dat een opname wel eens goed is. 2CB heb ik nog nooit gebruikt maar mijn celmaat wel en die had een bad trip erdoor en ie heeft gevraagd om naar de isolatiecel te mogen gaan.. t schijnt dat dat niet echt dope is maar ik ken er niks van dus ga ik me er niet over uitspreken. Pas ook op voor syntetische canabinoïden want dat is ook niet echt safe want ze maken dat in China (hele fabrieken) en ook voor designerdrugs want hier in België als ze de ene stof verbieden vinden ze wel een andere stof uit die nog gevaarlijker is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt want ik weet hoe het is om destructief te gebruiken. Gebruik ook niet als je je rot voelt want dan ga je je natuurlijk nog slechter voelen... Als je bvb cocaIne gebruikt als het uit is gewerkt zit je daar helemaal leeg (als je geluk hebt) en heb je zin in nog meer. Het is een straatje zonder einde zo. Sterkte"
"Er heeft mij iemand wijs gemaakt dat als je LSD gebruikt het teveel aan lsd opgenomen word door vetten en als je dan later vet verbrand flashbacks kunt krijgen... ik weet niet of het klopt.."