Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft hier iemand ervaring met pyro snuiven? ik heb voor t eerst pyro in huis en in combinatie met cafiene krijg ik echt een heldere doe focus. ik zou die ff voor n tijdje nog lekkerder willen even lekker war gaan doen in huis maar lees zeer weinig over mensen die het het hebbem gedaan, graat tips 😁"
"hey bedankt ik ben geen benzo verslaafde maar toch bedankt, ik slik ze als ik een dagje wat ga doen icm cafiene, het leek me vooral weer leuk om weer af en toe naar techni feesten te gaan maar als snuiven even die extra rush geeft is t toch leuk, bedankt voor de tip wel"
"bedankt voor alle reacties, ik was een beetje te enthousiast over het oppende effect waardoor ik snuiven hiervan echt overbodig vind, wat vele ook al aangeven. wel vind ik dit een goede benzo om te combineren met een bak koffie of 4 a 5. dit brengt je echt in een kalme state of flow."
"De Dunne zei: Eeeh, heb je wel echte Pyrazolam? Gaan een heeeeeeeeeeele hoop neppers en vervuilde rond sinds bepaalde vendors offline zijn. Testen! Dat bewijst hoe sterk (en ongemerkt als je het zonder iets anders neemt) Pyrazolam is als je na 5 bakken cafeïne alsnog kalm word. Mag ik vragen hoeveel mg je neemt? En hoe vaak? Ik wil niet als moeder-overste overkomen en bedoel het als tip maar Pyrazolam is zoooooooo een sluiper qua verslaafd worden. Ook al denk je van niet. Be safe! Klik om te vergroten... Hoi, ja dat kom je zeker niet hoor haha, jaa ik weet zeker dat het pyrazolam is hoor, ik herken het typische benzo effect. Echter normaal als ik wat bakken cafeine drink en ik ga dan bijvoorbeeld naar de sportschool loop ik echt van links naar rechts te stuiteren nog extra opgept door de fitness oefeningen zou menig persoon hebben gedacht dat ik zwaar onder invloed was🤣🤣. ik denk dat mijn adhd brein gwn sws net wat anders reageert dan anderen soms, zo kan ik bijvoorbeeld als ik niet oppas op een lijntje pep zo in rusttrance zijn dat ik spontaan in slaap val haha."
"TheRealKoekert zei: Zou het niet eerder komen door die 5 bakken koffie en je ADHD icm sporten dat je zo hyper wordt? Probeer het eens een keer zonder benzo en kijk wat het doet. Nog nooit gehoord dat iemand hyper wordt van benzos. Het hele doel is juist kalmeren... Klik om te vergroten... Hoi, even ter aanvulling van mijn eerdere post ik ben niet gaan sporten met pyro op zoals ik in mijn eerste post zij krijg ik van de combinatie pyro en veel cafeïne een soort kalme energie. het voorbeeld met het sporten was om aan te halen hoe ik al los op cafeïne reageer. eergisteren los pyro ingenomen en ik ben als een blok in slaap gevallen terwijl ik al aardig wat had geslapen. echter door mijn gevoeligheid voor cafiene brengt deze combi mij toch echt in een soort van kalme energetische staat, ik kan er niks anders van maken haha😁"
"de eenzaamheid snijd zo diep, deze snijd nog dieper als de snuif weer de neus in is gegaan, niet wetende wie de omgeving was niet wetende wat de waarheid ging brengen, het lijkt soms wel te veel om te dragen en het komt met vlagen. de vlucht lijkt soms de makkelijkere weg, het sprijden van de neusvleugels. hebberdepep ow toch de coke that keeps me a little to woke, niet willen doorgaan maar toch even nog willen dempen nog, ahhh pleassse nog heel eventjes maar voordat we weer gaan staan. kan ik nog een lijntje nemen, of brengt dat nog meer problemen? moet ik de rest bewaren en opsparen? of toch weggooien zodat ik er in belangrijke tijden niet mee ga klooien, voor het laatste gekozen vandaag, ook dit keer weer de laatste strijd, de drugs winnen het van me op zn tijd. maar wees vergevingsgezind ergens in mij zit alleen maar een onzeker klein kind, niet wetende wat hem precies met de wereld bind. ik zou tijdloos willen huilen maar de tranen zijn op. zelfs de coke doet al bijna zn werk niet, het word tijd dat ik vandaag stop. maar de pijn zal blijven met of zonder lijn, zoeken zal ik naar geluk of een mooi plekje oh zo fijn. nog niet wetende waar precies, maar laten we strijden en ons naar de eindstreep leiden, naar voorspoed en kracht en een mooi nieuw leven dat op ons wacht.❤️"
"aangezien ik nog niet slaap 1.speed/dexamfetamine 2.tramadol. 3 alle vormen van benzos 4. xtc(maar gebruik het liever niet omdat ik die extreme kick in the onnatuurlijk vind aavoelen 5.cocaine"
"ik wil even mijn lijstje aanpakken, naar al die jaren toch speed verdreven ineens van 1 naar 3 vraag me niet hoe en waarom, 1, Cocaine 2, Tramadol 3, Speed 4, 2CB 5 XTC"
"haha,dit is al een hele oude vraag maar hier moet ik toch even iets dieper op ingaan. Neem nou blowen ik word hier heel paranoide van, de stof zelf brengt mij gewoon in een verkeerde mindstate, ja ik kan lachkicks hebben, ja ik kan genieten van heerlijk eten, maar de wiet triggert bij mij altijd een soort van paranoia, ik kan hier niks aan doen de stof is bewustzijnsveranderend en je hebt minder invloed op hoe het bij jouw tot uitwerking komt. Speed is in de basis heel erg simpel het is een hele simpele stimulant, het is bijna filosofisch hoe gedachten alle kanten op kunnen gaan bij speed terwijl er in de werkelijkheid niks spannends gebeurt. Ik ben er heilig van overtuigd( bij redelijk normaal gebruik) dat dit soort gedachten vrij makkelijk te sturen zijn. de kunst van speed is ook om tijdens de hogere pieken maar ook tijdens de mindere pieken in je energie te blijven, als ik jaren geleden tijdens de uitwerking van speed allerei snelle gedachtes kreeg maakte ik mezelf helemaal gek, ik zette mn koptelefoon op met de snelste muziek voor uren, ik zat al te denken hoe het was als ik straks naar de winkel moet terwijl ik helemaal strak sta, ik maakte mezelf helemaal gek. Ik maak mezelf gek. bij speed kun je zelfs bij hoge dosissen en bij 1 nachtje doorhalen eigenlijk nog redelijk normaal de straat op maar je moet wel gewoon blijven ademen, alles op Normaal tempo blijven doen, voelen dat je even niet zo lekker in je energie zit, zelfde als je te hard gaat voelen dat je te hoog in je energie zit waardoor je gedachten over stimuleren, kalmeer jezelf en richt je energie naar de muziek, lach erom dat je mischien wel iets te hard gaat idd. ik heb mezelf meegemaakt op speed op jonge leeftijd, en ook een aantal jaren niet. Je zelfbewustzijn van lichaam en geest is belangrijk je hebt meer controle dan je denkt. En probeer voorderest vooral ook te genieten want anders kun je het beter sowieso niet nemen😉 ps: ik wil toch nog een tipje meegeven omdat zoveel mensen te snel denken dat ze wel weten wat ze aan het doen zijn, bijnemen als ze na 2 uurtjes een dipje voelen gaat AVERECHTS werken en dan krijg je vaak dit soort praktijken, speed is een langwerkende stimulant maar dat betekent niet dat de energie soms in golven kan komen, less is more is wat mij betreft voor geen enkel product op aarde meer toepasselijk dan bij speed."
"allemaal in 19 uur speed, hele huis opgeruimd, nieuwe manieren van huishoudelijk gestructureerder en overzichtelijk te werk gaan bedacht. inrichtingen ontworpen en tegelijkertijd nog even bedacht hoe handiger gebruik maken van huishoudelijke lijstjes je kan met de hersencapiciteit tijdens speed in je huishouden maar ook waar het fout gaat als je een chaoot veel recht trekken je bent niet alleen aan het opruimen voor nu maar ook dingen bedenken voor een chillere toekomst voor de nuchtere jij, je kan een keiharde set van klofama aanzetten en na 40 minuten later voel je je toch ineens zo sereen als een engel omdat de energie eruit is, dan kan je even gaan mastruberen. dan kan je even je creatieve kant aanspreken zo maak ik mijn teksten voor gedichten het liefst op speed rara waar kennen we dat van , met hyperfocus van speed kan je alles, uren praten over helemaal niks, stil zitten en heel het universum doornemen in je hoofd, je helemaal suf trekken, en het mooie is verschuift je focus binnen 4 seconden zit je weer in het nieuwe, speed voor tientallen redenen levensgevaarlijk maar truly one of a kind."