Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja komt mij bekend voor heb eerst van april tot september dagelijks gebruiktben toen gestopt geweest tenminste zover als dat ging kreeg meestal na 2 weken eeen terugval zo heeft dat tot januari geduurt en sindsdien weer dagelijks zit nu ong op 1/2 liter per 8 dagen de laatste week snap ik het niet meer zo krijg ook dat lekkere gevoel niet meer ik heb al bij kentron gesprek aangevraagd voor hulp bij stoppen is beter dan dat je het zelf moet doen denk ik"
"dat maakt toch niet uit of wil je het nat opsnuiven"
"gewoon hulp zoeken al die verhalen over afbouwen en zelf doen werkt echt niet er zijn er maar weinig die het vol houden jaa een tijdje maar vallen allemaal terug 9/10 wel"
"martin van nu zei: DJzer zei: Misschien kan u ook wat geld opbergen of aan iemand geven zodat u niet direct als u zin krijgt om GHB te gaan gebruiken u het ook kan gaan kopen. Dit kan ook wel hard klinken als u een zelfstandig persoon bent (ik zou het er ook moeilijk mee hebben) maar als u echt wil stoppen dan heb je dat er wel voor over denk ik, niet? . Klik om te vergroten... Het lastige met drugs van tegenwoordig, is dat je het voor het geld niet hoeft te laten. Met een paar tientjes in de week kun je 24/7 helemaal der aan zijn. Breng een paar statiegeld flessen terug naar de supermarkt en je kan minstens een dag vooruit. Iemand met een krantenwijk kan, wat bertreft drugs kopen, zichzelf en al zijn vrienden onderhouden. Stevig roken is duurder. Klik om te vergroten... nou daar ben ik het niet mee eens kost mij 70 euro pw aan g en dan nog 100 aan snelle"
"ja dat heb ik ook met me keel ook slijmerig enzo"
"Re: Ellesdee zei: Fishhead07 zei: Ellesdee zei: ghb en ket tegelijk moet je mee oppassen Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten. de 2 versterken elkaars werking dacht ik Klik om te vergroten... Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig. Thanks voor je reactie Klik om te vergroten... you're welcome je kan t misschien wel proberen maar dan moet je echt heel voorzichtig en weinig doseren Klik om te vergroten... heb van het weekend combi van speed ghb en ketamine op zo waarschijnlijk te veel keta gesnoven want gebruik dagelijks speed en ghb maar speed was op en maatje had ket toen ook maar een lijn op en had net een dop g op en was schijnbaar wel te veel ket dikke lijn over de lengte van cd hoes wist ik veel hoeveel je daarvan moest pakken ben speed gewend ging niet helemaal lekker had het gevoel dat mijn geest uit mijn lichaam trede was echt zwaar begaaid"
"als je 10 tot 15 gram per dag hebt gebruikt is het wel bagger speed geweest"
"en gewoon afbouwen en dan stoppen niks moeilijks aan is mij ook gelukt"
"is goeie combi alleen loopt snel uit de hand bij mij wel iig"
"Ja dit komt mij zeer bekend voor alleen werkt het in het begin wel gewoon xtc en speed ook wel minder als io het vergelijk met anderen"