Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog 10dagen heb vernomen dat er hele hoop drugshonden gaan zijn"
"Jeller zei: haha wie heeft je da wijsgemaakt.. er zijn mss 10 drugshonden over heel belgie Klik om te vergroten... elke hond is er1 teveel als je iets bijhebt..."
"super feestje, tekroom en optical waren echt knalle geblazen. alles uit men lijf gestampt(voel het nog zwaar) Q-ic en ghost meegemaakt in industrial en schranz room en wat een BASS man. geniaal gewoon"
"Chefkea zei: OKeej bedankt,, maar ik heb astma dus dat wordt lastiger daarom ga ik een cake of thee eens proberen Maar als jullie hier nog iets kwijt willen is het goed . Ik heb geen vragen meer over wiet Klik om te vergroten... zware astma? ik heb zware astma gehad tot een paar geleden, nog steeds een beetje bij zware inspanning. geen last bij het roken daarvan"
"Freezing zei: haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan Klik om te vergroten... als ik gewoon uitga rook ik er stuk of 6 dus 25zal wel volstaan. op bassleader zal je geen tijd hebben om stil te staan dus niet constant roken :P"
"ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan @pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke"
"kheb stevige tandjes dus dat komt wel goed. eeuwigheid geleden dat ik nog eens gaatje heb gehad of tandpijn. heb er al zin in mss volgt er een reportje, hangt ervan af hoe het me bevalt en of ik zin heb."
"1. Geslacht :Jongen 2. Je leeftijd: 16 en 6maand 3. Drink je wel eens alcohol? ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? 1x per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? Bier 6. Hoeveel glazen drink je per keer?4-5 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker q Dan voel ik me prettig 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? standaard informatie(nieuws, krant, school) en ook veel op internet."
"@weednator: je ouders zjn net dezelfde als mij. ze hebben ook zoiets van drugs drugs drugs!! ze weten het niet van mij. als ze al zouden weten dat ik gewoon sigarete rook gaat het hier al ferm tegenaan gaan. ik hou het dus nog een tijd voor mezelf, tot ze me eventueel betrappe"
"fouilleren heb ik geen enkele schrik van, tzijn vooral die honden waar t om draait(wil graag eerste dj meemaken aangezien die goed is) dus ben er vroeg bij, waardoor de honden er wss nog zijn dan. heb pillen vandaag ontvangen(zijn witte met een panter(puma) op, weet zegt weinig maar tog ) ze zijn niet getest dus veel verschil met ze daar te kopen of ze nu al gekocht hebben is er niet he. als ik na enkele uren voel dat het nog nie optimaal is kan ik daar eventueel nog wel aan iets geraken. ga gewoon ieder uur 1glas water drinken en af en toe als muziek iets rustiger is wat uitrusten, 25sigaretten ter beschikking ook"