Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van 4-FA (4-FMP) krijg je uberhaupt geen grote pupillen. Zelf nooit ervaren (20+ ervaringen) en ook bij anderen nooit gezien, mits ze het alleen bij 4-FA hadden gehouden. Als je de ene keer wel grote pupillen hebt, en de andere keer niet... lijkt het er veel op dat je dan toch een ander stofje hebt gekregen. Bruxism (kauwen, kaakspieren verkrampen) heb je niet zo snel met doses onder de 120mg. In tegenstelling tot grote/kleine pupillen is bruxism per persoon/ervaring verschillend."
"Grimm zei: Minder neurotoxiteit (theoretisch) Klik om te vergroten... Om nou drie onbekende stoffen te combineren waarvan je het gevolg op lange termijn niet weet, puur omdat het theoretisch minder neurotoxisch is dan een stof die we al jaren kennen. En dat puur om hetzelfde effect te benaderen... Daar zit wat in. Met name 5-MAPB is een stof die na 'bingen' enorme gevolgen kan hebben. Zo los een enkele keer heb je in mijn beleving idd minder last van een 'dinsdag-dip'. Als je MDMA normaal doseert en goed let op voeding en rust heb je ook weinig tot geen kater. Als je geen nacht over slaat, maar gewoon gezellig om 12:00h 's middags begint (klinkt cynisch, maar ik bedoel het serieus! ;-p) dan heb je zoiezo heel weinig last van een kater. Grimm zei: Gebruikt alleen 'legale' stoffen Klik om te vergroten... En toch word je opgepakt als het bij je gevonden wordt. Als ze dan uiteindelijk ontdekken dat het een RC is, is de straf iets lager maar je wordt wel gestraft. Het valt namelijk gewoon onder de geneesmiddelenwet en dat mag je ook niet zonder recept in bezit hebben. En dat is dan weer b.s. Geneesmiddelen wet zegt pas iets over RCs zodra ze in 'direct voor consumptie geschikte vorm' worden aangetroffen. Als pil dus. Als jij 10 zakjes met verschillende stoffen hebt, die allemaal niet op lijst 1 of 2 voorkomen, dan hebben ze juridisch geen poot om op te staan. Dat snappen ze bij smartshops dus ook, vandaar dat ze 4-FA niet in een pilletje stoppen, maar in een 4ml G buisje doen met een beetje water. Pil is illegaal omdat het dan inder geneesmiddelen wet valt. Buisje niet."