Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Angramar! Ik post zelf niet veel op het forum, maar ik moet zeggen dat ik je tot nog toe een enorm irritante betwerige eikel vond Ik heb je repot met open ogen gelezen en ik ben nu enorm benieuwd wat de toekomst met je zal brengen! Ik kijk nu al uit naar de manier van posten die je ons vanaf nu zal voorschotelen. Een goeie tip, in de mindstate die je nu bent, dikke vette oldschool goatrance (vooral dan die van 96 tot 9. Echt brainfood. Laat me iets weten als je er interesse in hebt. Mn PM staat altijd open en m'n e-mail kan je krijgen. Ik open 'gedeelde mappen' nu al en heb precies wat voor je klaar! bedankt voor je inspirerend verhaal! DAT is pas trippen in escentie! Dikke kus erop! Hou je goed! Jan van België!"
"Is het eigenlijk nog mogelijk, als je meerdere keren zo ver bent gegaan, nog op dezelfde manier te leven als je dat ervoor deed? Ben je nog wel herkenbaar voor je omgeving? En stel dat je met 'tegenzin' werkt of met een studie bezig bent waar je min of meer aan vast hangt (vb dat ermee stoppen negatieve gevolgen met zich mee zou dragen), kan dit je dan achteraf niet enorm depri maken? Ik ben best wel wat gewoon op vlak van psychedelica en plan volgende week een trip te doen, waarbij ik gewoon op m'n bed zou blijven liggen in het donker. Ik weet alleen niet goed hoeveel te nemen..."
"http://www.erowid.org/pharms/tramadol/tramadol_effects.shtml lijkt me wel leuk, zolang je het bij die 50mg houdt. Veel plezier ermee"
"100 mg zal wel voldoende zijn. Die 150 die je voorstelde is er mss wat over voor je 1ste keer. Je kan achteraf ook nog bijnemen natuurlijk. In ieder geval is de 1ste keer de speciaalste, dus maak er wat van (op nor den oldschoool!) @Debris: Zaterdag Green Nuns ofwaaaa?"
"heb mda gehad denkende dat het mdma was (de dealer dacht het zelf ook) iiieeederen had schrik van die 'mdma'. Van een mini bommetje (80-100mg) hallucineerde ik bruggen (over de rivier waar we over moesten om tot de tent te geraken), hopen mensen, m'n eigen vriendin, afval op de weg, noem maar op. Hij had dit meegesmokkeld naar transylvania calling in roemenië. 2 dagen daarop deed ik het in combinatie met vloeibare lsd (wat een drugsparadijs was dat daar, 2C-T-7 was er ook. Een hollander had het bij ) Ik weet nog dat m'n vriendin en ik allebei ongeveer 200mg (zulke hoeveelheden kan ik door ervaring goed inschatten, een weegschaaltje hebbende enzo) elks in een flesje water deden. We dronken dit binnen het kwartier op in onze tent. Van de ene moment op de andere sloeg het in als een kanon. Enorm goed voelen, maar draaien en zwalmen en plots heel gewelddadig overgeven. Na 10 minuten gingen we naar buiten en hebben samen ontiechlijk hard gehallucineerd. Dikke lol dat we hebben gehad! Dit is alweer 8 maanden geleden, ik wil het nog wel es. Om te vergelijken, zulke hallu's heb ik enkel van mdma bij dosissen van +400mg. En dan moet je 't al snel achtereen nemen. Ik vind het in ieder geval een stuk grappig van iets te zien dat er niet is onder mdma/mda terwijl ik goedlachs en supergelukkig ben, dan dat ik iemand zie veranderen in iemand compleet anders onder een goeie dosis lsd (+200µg) Wat jullie? ps: zijn mda kwam van Gent"
"overigens wiet, hasj, biieeer, coke, mdma, klein lijntje keta, en een half tripje. Twasj e leuwk ferjoardegsfeesje"
"DMT"
"Oooh royal beer of prakkers, we love you with your vijftig cent in de nachtwinkel. Don't ever leave us Carapils, you get us wasted cheaply! En als het goed moet zijn... DUVEL!! En als ik Iers wil spelen zonder Whiskey, geef me dan maar een guinness. Heb ik ineens gegeten. 12 granen brood? Neeneeeeej, doe mij maar die guinness daar"
"Flameon zei: Royal beer, prakkers? Klik om te vergroten... Een prakker is bij ons in de volksmond (in heel België zou'k zeggen) een scheverd. In de positieve zin van het woord En 'Royal beer'? Sja, koninklijk bier he!"
"Rilatine!! Ik heb net een zware examenperiode achter de rug (als bijna enige richting op hoge school hebben we examens voor kerst gehad :P ) en voor de eerste keer heb me laten verleiden een hulpmiddel te gebruiken. Via via het adres van een dokter gekregen die, gek genoeg, meteen vroeg wat hij moest voorschrijven. Ik heb op 3 weken een pakje van 20 x 10mg opgekregen. Zoek erachter, tis best de moeite (maar stop ermee na je examenperiode, want vrijwel elke dag aan zoiets zitten fokt wel met je). Succes ermee"