Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon. Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie. Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is. Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen. Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever. Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op! Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!"
"Hoi goedeavond, Hartstikke bedankt voor al jullie reacties. Ja de Tv show dopesick is waarschijnlijk iets meer overdrijfend gemaakt. Ik gebruik Oxycodon HCI Aurobindo en ze komen in 10mg. Om precies te zijn 8.96 Oxycodon. Op dit moment heb ik het medicijn nog niet lekker gevonden en merk weinig van de bijwerkingen zoals misselijk etc. Ik ga ze zeker links laten liggen want zoals geschreven in mijn vorig bericht, ben ik erg bewust van het feit dat deze medicatie erg verslavend kan zijn. Het enigste dat ik wou proberen/krijgen was zo'n high. Puur uit nieuwsgierigheid. Verder krijg ik ze ook gelukkig voor een korte periode voorgeschreven en daarna is het klaar en ga ik er nooit aan zitten of zelf proberen te regelen. En ik zal ook nooit op zoek gaan naar Heroïne. Ik krijg voor een korte periode deze medicatie voorgeschreven en zodra dit gestopt word is de kans klein op een verslaving of afkickverschijnselen. Dus ik gebruik Oxycodon zonder een trage afgifte. Ik heb niet genoeg in huis om eraan verslaafd te worden/afkickverschijnselen te krijgen en ik ga absoluut niet hero kopen. Ik zal niet eens weten hoe je daar aan komt en hoef ik ook niet te weten. Ik wou alleen gewoon begrijpen wrm het helaas niet lukt om zo'n high te krijgen. In ieder geval jullie allemaal bedankt en als je nog persoonlijk advies of een reactie wilt plaatsen ga alsjeblieft je gang! Groetjes, Tachyon"
"Hoi, Red pill, Ik heb 10mg in capsule form, heb één keer zo'n capsule open gemaakt en gesnoven en mijn god dat brand te erg. Ik kan me niet meer voorstellen om een lijn van 40mg te doen. Wel heb ik één keer 30mg met water ingenomen en vond dat niet echt iets bijzonder. Groet, Tachyon"
"Hoi allemaal, Ik zou graag op elke reactie volledig op in gaan maar haha het zijn er best veel geworden. Ik wil jullie allemaal bedanken, toen ik deze topic had aangemaakt, nog geen enkele minuten daarvoor een account gecreëerd, had ik niet verwacht dat er überhaupt iemand zal reageren. Ik heb een tijdje terug gevraagd voor een andere fabrikant. Aurobindo beviel mij niet, zoals bijvoorbeeld (Roze Olifant) had uitgelegd, kreeg ik ook last zoals van me maag, misselijkheid en geen roes. Na mijn melding kreeg ik daarna Oxycodon, HCI van G.L in tablet form voorgeschreven en ik moet zeggen dat dit een betere ervaring was. Ja heb het één keer gesnoven en het branden niet, ik voelde het beter ondanks dat het maar 10mg was. Maar is het tijd om er mee op te houden, ik ben samen met de huisarts langzaam aan het afbouwen. Ook de juiste beslissing gemaakt om maar zoveel mee te krijgen van de Apotheek. Zoals eerder in mijn bericht, ik was gewoon nieuwsgierig, ik vind drugs interessant, hoe het het werkt in de brein etc maar weet dondersgoed de risico's eraan verbonden Fijne avond allemaal ! Tachyon"
"Red Pill, Zoals je zelf zojuist gezegd hebt.. dit advies is specifiek voor degene die er om vroeg en niet voor andere leden die geen ervaring en tolerantie met Oxy hebben. Ik ben helaas juist die persoon. Misschien veel kennis maar weinig en geen tolerantie. Toch gaf je mij het advies om 40mg te snuiven. Denk dat ik hier genoeg mee gezegd hebt"
"Goedeavond, Ik wil een beetje privé blijven maar zit wel met een paar vragen rondom Oxycodon. Ik heb deze medicijnen voorgeschreven van de huisarts. Ik dacht veel te weten over Oxycodon maar nu ik het heb gebruik komt het totaal niet overeen met wat ik erover gelezen heb. Ik neem 20mg en voel hier niet echt veel van. Ik voel me pijn, krijg geen lichte roes of wat dan ook. Kan dit komen door mijn gewicht, dat ik meer nodig heb dan de meeste persoon? Ik wil het liefst niet over de dosering heen gaan die mij is voorgeschreven, maar stel ik neem één 30mg zal dit misschien eindelijk het resultaat krijgen? Voor iedereen die dit leest alvast bedankt"